آمار ابتلای رانندگان خودرو سرویس شهر به کرونا ، تعداد جان باختگان

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر گفت: 11 نفر از رانندگان همکار به این ویروس مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از این تعداد فوت شد.

آمار ابتلای رانندگان خودرو سرویس شهر به کرونا ، تعداد جان باختگان

به گزارش خبرنگاران، حسین وزیری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر با بیان این خبر گفت: با شیوع کروناویروس، تعداد 11 نفر از همکاران راننده به این ویروس مبتلا شدند که متاسفانه یک نفر از این تعداد فوت شده و تعداد 10 نفر دیگر از ابتدای سال 99 پس از طی مراحل درمان در قرنطینه به سر می برند.

وی اضافه نمود: برای همراهی با این همکاران و خانواده هایشان و در راستای رفع بخشی از دغدغه های آنها ضمن پیگیری مستمر مراحل درمان، نسبت به تهیه و تحویل بسته های بهداشتی و پرداخت کمک هزینه معیشتی به این دسته از همکاران اقدام شد.

شرکت خودرو سرویس شهر وابسته به شهرداری تهران در بخش های مختلف خدمات خودرویی از جمله تاکسیرانی و ارائه خدمات با اتوبوس و مینی بوس فعال است. بخش تاکسیرانی این شرکت در ابتدای سال 1386 با ساماندهی صدها دستگاه خودرو به عنوان تاکسی شهری در بخش سرویس دهی عمومی تحت نظارت سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهر تهران شروع به فعالیت کرد.

این شرکت با توجه به رشد روز افزون متقاضیان خصوصی و با هدف تعامل پویا با بخش حمل و نقل شهری در پی توسعه ناوگان تاکسیرانی خود بوده وب ا رعایت کلیه قوانین موضوعه توانسته است در مدتی بسیار کوتاه گام های موثری در جهت سرویس دهی و حمل ونقل خصوصی بردارد.

خدمات تاکسیرانی این شرکت بوسیله تاکسی پژو 405، تاکسی سمند، تاکسی روا، تاکسی پراید و تاکسی ون دلیکا انجام می شود. همچنین ارائه سرویس تورهای سیاحتی و زیارتی بوسیله انواع اتوبوس (اسکانیا، ولوو، مان) مینی بوس (هیوندا، سیترا، کارسان و ایوکو) و ون تشریفاتی (تویوتا هایس، فولوکس و بنز) در داخل و خارج از شهر انجام می شود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9402

به "آمار ابتلای رانندگان خودرو سرویس شهر به کرونا ، تعداد جان باختگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار ابتلای رانندگان خودرو سرویس شهر به کرونا ، تعداد جان باختگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید