اظهارات میشل اوباما درباره فرایند انتقال قدرت

به گزارش مجله آزمون اول، همسر رئیس جمهور سابق آمریکا، امتناع رئیس جمهور کنونی کشورش از اجرای فرایند انتقال قدرت را امری شرم آور توصیف کرد.

اظهارات میشل اوباما درباره فرایند انتقال قدرت

به نقل از پایگاه دیلی میل، بانوی اول سابق آمریکا مانع تراشی دونالد ترامپ در راستا انتقال قدرت به دولت جدید جو بایدن را شرم آور توصیف کرد.

میشل اوباما روز دوشنبه با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دونالد ترامپ دروغ های نژادپرستانه ای درباره شوهرم منتشر نموده بود که خانواده ام را به خطر انداخت. این چیزی نبود که من آماده بخشش آن باشم. اما می دانستم که به خاطر کشورمان، باید قدرت و پختگی پیدا کنم تا عصبانیت خود را کنار بگذارم.

همسر باراک اوباما یادآور شد برغم دروغ های ترامپ، او پس از انتخابات سال 2016 ملانیا ترامپ را به عنوان بانوی اول آمریکا در کاخ سفید مورد استقبال قرار داد و در خصوص تجربیات خود با او صحبت کرد.

در حالی که باراک اوباما در ایالت هاوایی به جهان آمده است، ترامپ مدت ها تئوری عجیب و نژادپرستانه ای را درباره اصلیت او پیگیری می کرد. ترامپ کوشش می کرد تا همگان را متقاعد کند اوباما همانند پدرش کنیایی است و اصالت آمریکایی ندارد. ، باشگاه خبرنگاران

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18607

به "اظهارات میشل اوباما درباره فرایند انتقال قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات میشل اوباما درباره فرایند انتقال قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید