اعلام مهلت ارسال آثار در دو بخش از هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک

به گزارش مجله آزمون اول، تهران (پانا) - مهلت ارسال آثار برای شرکت در ارزیابی نهاییِ دو بخش نمایش های خیابانی و محیطی و نمایش های عروسکی سنتی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک اعلام شد.

اعلام مهلت ارسال آثار در دو بخش از هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، طبق اعلام ستاد برگزاری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک مهلت ارسال آثار برای شرکت در ارزیابی نهاییِ دو بخش نمایش های خیابانی و محیطی و نمایش های عروسکی سنتی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک تا 14 دی ماه است.

پیش از این اسامی 25 طرح و ایده پذیرفته شده در بخش نمایش های خیابانی و محیطی و 14 طرح و ایده پذیرفته شده در بخش نمایش های عروسکی سنتی اعلام شد و گروه های نمایشی پذیرفته شده تا تاریخ 14 دی ماه فرصت دارند برای شرکت در ارزیابی نهایی اقدام نمایند.

گروه های منتخب می بایست جهت حضور در مرحله ارزیابی نهایی پنج نسخه تصویری از اثرشان را بر روی DVD تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک ارسال نمایند.

دبیرخانه هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در تهران، خیابان استاد شهریار، خیابان هانری کربن، کوچه مهبد، پلاک 10، طبقه دوم قرار گرفته است.

بخش نمایش های خیابانی و محیطی با مدیریت سامان خلیلیان و بخش نمایش های عروسکی سنتی با مدیریت سیاوش ستاری برگزار می گردد.

در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و صیانت از سلامت گروه های نمایشی و مخاطبان، بیشتر بخش های هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک در اسفندماه امسال، به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18008

به "اعلام مهلت ارسال آثار در دو بخش از هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام مهلت ارسال آثار در دو بخش از هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید