الزام بازنگری در قوانین نحوه حضور شهرداری ها در عرصه ورزش

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/گیلان رئیس هیأت فوتبال استان گیلان گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوانین نحوه حضور شهرداری ها در عرصه های ورزشی را بازنگری نمایند.

الزام بازنگری در قوانین نحوه حضور شهرداری ها در عرصه ورزش

قربانعلی الماسخاله در جریان سفر خود به شهرستان آستارا و شرکت در جلسه برطرف مسائل ورزشگاه وحدت این بندر مرزی که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان و مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید، اظهار کرد: صعود شهرداری آستارا به لیگ آزادگان در برنامه نبود و اصلا پیش بینی نمی کردیم.

وی با بیان اینکه آستارایی ها کار خارق العاده ای کردند، ادامه داد: این جای تأسف دارد که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به خاطر هزینه در حوزه ورزش و تأمین سلامت جامعه باید مورد بازخواست قرار گیرند.

الماسخاله با تأکید بر اینکه سرمایه گذاری شهرداری ها در حوزه ورزش بسیار مهم و تأثیرگذار است، اضافه نمود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوانین نحوه حضور شهرداری ها در عرصه های ورزشی را بازنگری نمایند و آن را تغییر دهند.

وی با بیان اینکه با سرمایه گذاری شهرداری آستارا در حوزه ورزش، میلیارد ها تومان پول، اعتبار و سرمایه به این شهرستان سرازیر می گردد، گفت: این اعتبارات، علاوه بر ارتقای کیفیت زیر ساخت های ورزشی شهرستان، در سایر حوزه ها از جمله گردشگری ورزشی نیز تأثیرگذار است.

رئیس هیأت فوتبال گیلان در سرانجام خواهان برطرف نواقص ورزشگاه وحدت شد و توضیح داد: هیأت فوتبال استان گیلان همه کوشش خود را برای اخذ مجوز میزبانی تیم شهرداری در این ورزشگاه انجام خواهد داد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17692

به "الزام بازنگری در قوانین نحوه حضور شهرداری ها در عرصه ورزش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام بازنگری در قوانین نحوه حضور شهرداری ها در عرصه ورزش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید