الکاظمی چه درخواستی از واشنگتن کرد؟

به گزارش مجله آزمون اول، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق از بانک های آمریکایی خواست تا برای توسعه نظام بانکی کشورش با بغداد همکاری نمایند.

الکاظمی چه درخواستی از واشنگتن کرد؟

به گزارش ایرنا، شبکه خبری اسکای نیوز با اعلام این خبر اضافه کرد که الکاظمی همچنین گفته که دولت وی آماده حذف موانع برای همکاری آب شرکت های آمریکایی در عراق است.

الکاظمی در صدر هیاتی شامگاه سه شنبه برای ملاقات با مقامات و شرکت های عراقی به واشنگتن سفر نموده است.

مورگان اورتاگس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا عصر چهارشنبه با اعلام خبر ملاقات مایک پمپئو و مصطفی الکاظمی، اضافه کرد: دو طرف گفت وگوی راهبردی بین دو کشور را مرور و بر اصول مورد توافق طرف ها در چارچوب توافقنامه راهبردی تاکید نمودند.

وی توضیح داد: دو طرف همچنین بر تداوم تصویب اصلاحات اساسی مالی در عراق و تقویت روابط مالی آمریکا- عراق تاکید نمودند که به نفع هر دو کشور است.

الکاظمی همچنین روز چهارشنبه در ملاقات با کریستینا گئورگیوا مدیرکل صندوق بین المللی پول در واشنگتن تاکید نمود که بغداد آماده همکاری با صندوق بین المللی پول برای انجام اصلاحات مالی در عراق است.

بر اساس اعلام دفتر اطلاع رسانی نخست وزیری عراق، الکاظمی و هیات همراه در مورد امکان انجام توافق با صندوق بین المللی برای حمایت از اقتصاد عراق و کاهش وابستگی این کشور به نفت بحث و مصاحبه کردند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15031

به "الکاظمی چه درخواستی از واشنگتن کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الکاظمی چه درخواستی از واشنگتن کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید