اولین درخواست ستاره همواره در سایه بعد از ماندن در بارسلونا: سوارس بماند

به گزارش مجله آزمون اول، مسی از مسئولان باشگاه درخواست کرد تا مهاجم اروگوئه ای در تیم بماند.

اولین درخواست ستاره همواره در سایه بعد از ماندن در بارسلونا: سوارس بماند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا اطلاع داد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا که قرار شد در فصل آینده هم برای تیم اسپانیایی بازی کند می خواهد کادرفنی تیم را راضی کند تا لوئیس سوارس، دوست نزدیکش هم در اردوگاه کاتالونیا بماند.

سوارس به دستور کومان، سرمربی جدید بارسلونا در لیست فروش نهاده شد. یوونتوس اصلی ترین مشتری ستاره اروگوئه ای است تا او را جذب کند و جانشین ایگواین در خط حمله گردد.

اما به نظر می رسد مسی وارد عمل شده تا رضایت کادرفنی و مسئولان بارسلونا برای ماندن دوستش در تیم کسب کند. کاپیتان آبی-اناری ها تا روز گذشته در یک قدمی جدایی از بارسلونا رفت، ولی در نهایت طبق اعلام پدرش او در فصل آینده هم برای بارسلونا بازی می نماید و در فصل آینده به راحتی و بدون هیچ مسئله ای این تیم را ترک می نماید.

هفته گذشته جنگ تمام عیاری میان مسی و مسئولان باشگاه بارسلونا به پا خواسته بود. چون مسی به دنبال جدایی بود، ولی مسئولان باشگاه اصرار به دریافت غرامت 700 میلیون یورویی داشتند. در نهایت با کوتاه آمدن مسی این جنگ به خاتمه رسید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15594

به "اولین درخواست ستاره همواره در سایه بعد از ماندن در بارسلونا: سوارس بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین درخواست ستاره همواره در سایه بعد از ماندن در بارسلونا: سوارس بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید