بازگشایی کارخانه تسلا؛ شاید وقتی دیگر

به گزارش مجله آزمون اول، فرماندار ایالت کالیفرنیا به تازگی اعلام نموده که شرکت تسلاموتورز تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا اجازه بازگشایی کارخانه خود را در سانفرانسیسکو نخواهد داشت.

بازگشایی کارخانه تسلا؛ شاید وقتی دیگر

به گزارش خبرنگاران، به تازگی گزارشی از رویترز منتشر شده که نشان می دهد فرماندار کالیفرنیا و مقامات وزارت بهداشت در این ایالت، با بازگشایی واز سر گیری فعالیت و خطوط فراوری کارخانه شرکت تسلا موتورز در سانفرانسیسکو مخالفت و اعلام کردند که تسلا مجوز شروع به کار کارخانه گیگافکتوری خود را در این ایالت تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا نخواهد داشت.

ایلان ماسک، موسس و مدیرعامل شرکت تسلا موتورز اخیراً به کارکنان و پرسنل خود اعلام نموده بود که به زودی خطوط فراوری کارخانه تسلا واقع در منطقه فرمونت شهر سانفرانسیسکو با حداقل تعداد کارکنان و ظرفیت محدود شروع به کار خواهد نمود.

سخنگوی وزارت بهداشت ایالت کالیفرنیا با انتشار بیانیه ای در این خصوص خاطر نشان نموده است: ما به شرکت تسلاموتورز اطلاع داده بودیم که به علت عدم رعایت معیار و پروتکل های بهداشتی مجاز به بازگشایی کارخانه خود در این ایالت نخواهد بود.

هنوز تسلا در مورد این خبر واکنش و اظهار نظری نداشته است.

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 11142

به "بازگشایی کارخانه تسلا؛ شاید وقتی دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی کارخانه تسلا؛ شاید وقتی دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید