برگزاری المپیک قطعی است، تندیس تمام مدال آوران را می سازیم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، سیدرضا صالحی امیری در مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش ایران که صبح امروز سه شنبه برگزار گشت، گفت: امروز در این مکان حاضر شدیم تا به نسل جدید یادآوری کنیم که اگر می درخشیم به خاطر حضور انسان های بزرگی است که در این جغرافیا درخشیدند.

برگزاری المپیک قطعی است، تندیس تمام مدال آوران را می سازیم

وی ادامه داد: امروز تولد حضرت معصومه است و ما به اهل بیت افتخار می کنیم. بعلاوه روز المپیک است. امروز از کسی یاد می کنم که تمام عمر خود را برای ورزش گذاشت و از وی تقدیر می کنم.

وی در ادامه از حمایت های حناچی و وزیر ورزش برای افتتاح تالار مشاهیر تقدیر کرد.

صالحی امیری در خصوص اهمیت افتتاح تالار مشاهیر گفت: این فلسفه است که گسست فرهنگی در جامعه داریم و اگر به فکر رفع آن نباشیم به گسل تبدیل می شود و نسل جدید ریشه های خود را نمی شناسند.

سیدرضا صالحی امیری ادامه داد: بعلاوه بحث هویت سازی اهمیت دارد و هویت چسب بقای یک ملت است. هویت ریشه های بنیادی بقای یک جامعه است. اگر کسی می خواهد ریشه ها و تبار ورزش ایران را بشناسد باید به این مکان بیاید. این مکان کالبدی خشک و بی روح نیست بلکه داری معرفت انسان هایی است که با عرق خود این ملت را شاد کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: تا فروردین 1400 حدود 68 تندیس رونمایی می شود که 56 المپین و 12 پارالمپین خواهد بود.

وی در خصوص برگزار شدن یا نشدن بازی های المپیک گفت: آنچه تا دیروز قطعیت دارد برگزاری المپیک در 3 مرداد 1400 در توکیو است. هیچ دلیل خاصی برای عدم برگزاری نیست.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: اگر کرونا تشدید شود حتی بیشتر از موج اول و دارویی هم کشف نشود، ممکن است شکل برگزاری را با رعایت پروتکل ها تغییر دهند مثلا بدون حضور تماشاگر.

وی در خصوص موضوع مرتبط با استخدام قهرمانان ورزشی نیز گفت: دولت مصوبه ای در این خصوص دارد که پیگیری با وزارت است با فراز و نشیب در حال پیگیری است برخی دستگاه ها تمکین کردند ولی برخی نه. با استخدام تعدادی از قهرمانان المپیک و جهان و آسیا نسل جدیدی را شناسایی می کنیم برنامه دارسم تا انها را جذب و آموزش دقیق ببینتد و نسل آینده کمیته باشند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13533

به "برگزاری المپیک قطعی است، تندیس تمام مدال آوران را می سازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری المپیک قطعی است، تندیس تمام مدال آوران را می سازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید