بهترین داوران برای قضاوت هفته اول لیگ بیستم انتخاب می شوند

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر مطرح نمود: با توجه به برنامه ریزی های که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال در دوره پاندمی شیوع ویروس کرونا داشته اند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مسابقات لیگ برتر فوتبال از روز آدینه 16 آبان ماه با همکاری کامل هیات فوتبال استان ها، باشگاههای لیگ برتر و عوامل اجرایی برگزار مسابقات شروع می گردد.

بهترین داوران برای قضاوت هفته اول لیگ بیستم انتخاب می شوند

وی ادامه داد: در هفته های اخیر دوره های توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را به صورت وبینار انجام دادیم. همچنین تست های آمادگی جسمانی داوران را با حضور نماینده کمیته در هیات های فوتبال استان های سراسر کشور به خوبی انجام شد که جا دارد تشکر ویژه ای از هیات فوتبال استان ها و روسای کمیته داوران استان ها داشته باشم که به نحو احسن و با رعایت پروتکل های بهداشتی این تست ها انجام شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون ادامه داد: برای هفته اول ترکیبی از داوران با تجربه و جوان را در نظر گرفتیم که امیدوارم شاهد قضاوت های خوبی از آنها باشیم. توصیه من به داوران جوان این است که همیشه آمادگی جسمانی، روحی و دانش داوری خود را در سطح بالایی حفظ نمایند و اگر اشتباهاتی در یک بازی داشتند نسبت به بازبینی فیلم اقدام نمایند تا دلیل اصلی اشتباه اجرا شده را ارزیابی و از تکرار مجدد آن جلوگیری نمایند. قصد داریم در فصل جدید حمایت بیشتری از داوران داشته باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شناختی که از توانایی داوران لیگ برتر، دسته اول و سایر داوران استان ها داریم. کمیته داوران، شایسته ترین داوران را برای مسابقات انتخاب می نماید. به طور حتم کوشش همه جانبه رکن داوری فدراسیون فوتبال بر این راستا پایدار خواهد بود که کیفیت داوری ها هفته به هفته افزایش پیدا کند و امیدوارم اشتباهات تاثیرگذار به حداقل برسد.

اصفهانیان در خاتمه خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی مانند فصل گذشته مسابقات لیگ فوتبال را بررسی و بازبینی می کنیم. همچنین اشتباهات داوران را به آنها یادآوری و گوشزد خواهیم کرد و اگر در این میان اتفاقی یا نکته ای جهت شرح وجود داشته باشد به وسیله سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی خواهیم کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17807

به "بهترین داوران برای قضاوت هفته اول لیگ بیستم انتخاب می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین داوران برای قضاوت هفته اول لیگ بیستم انتخاب می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید