تامین احتیاج آزمایشگاه های مکانیک و سیالات با تجهیزات ایرانی

به گزارش مجله آزمون اول، تجهیزات آزمایشگاهی که در آزمایشگاه های مکانیک، سیالات و کشاورزی کاربرد دارند، به وسیله یک شرکت داخلی طراحی و بومی سازی شده اند تا احتیاج کشور به واردات تامین گردد.

تامین احتیاج آزمایشگاه های مکانیک و سیالات با تجهیزات ایرانی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،هدی شاهد مدیرعامل شرکت آذر سیال کسری، درباره جزئیات فعالیت شرکت آذر سیال کسری گفت: این محصولات در حوزه آزمایشگاهی و آموزشی کاربرد دارند و احتیاجها در حوزه هایی چون هیدرولیک و مکانیک سیالات را رفع می نمایند.

کاربردهای گسترده در آزمایشگاه ها

کاربرد این محصولات در دانشگاه ها، آزمایشگاه ها است. آزمایشگاه های هیدرولیک، مکانیک سیالات، کشاورزی، بهداشت محیط و آب و فاضلاب می توانند از محصول شرکت دانش بنیان استفاده نمایند. این محصول نمونه خارجی در سایر کشور ها دارا است و در داخل هم شرکت های زیادی آن را فراوری می نمایند.

مدیر عامل شرکت آذر سیال کسری در ادامه با بیان اینکه محصولات شرکت های خارجی مولفه های نوآورانه زیادی نسبت به محصولات شرکت ما دارند اضافه کرد:محصولات ما مهندسی معکوس از محصولات خارجی است و قطعات و تجهیزات مورد احتیاج ما پیش از تحریم ها به کشور وارد شد.

قیمت پایین تر و اشتغال زایی با فراوری نمونه ایران ساخت

محصولات فراوری شرکت آذر سیال کسری یک دهم قیمت محصولات خارجی را دارا است. مقدار اشتغال زایی در بخش مستقیم 95 درصد و در بخش غیر مستقیم 5 درصد است و در مجموع 3 متخصص در این شرکت فعال هستند.

اگرچه شرکت های مشابه در این کشور و فراوریات زیاد می توان گفت به صورت تقریبی مقدار احتیاج کشور به محصول ما 5 درصد است. محصولات شرکت ما از کیفیت خوبی برخوردار است و اگر زمینه لازم برای صادرات محصولات ما فراهم گردد مثل برداشته شدن تحریم و مسائل مالی، با توجه به کیفیت محصول فراوریمان خواهان صادرات هستیم.

شاهد در انتها گفت: مهمترین مشکل شرکت ما نبود مشتری است و اگر مشتری وجود داشته باشد و مسئولان همکاری لازم را داشته باشند و تحریم ها رفع گردد قطعا مسائل ما حل می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 29660

به "تامین احتیاج آزمایشگاه های مکانیک و سیالات با تجهیزات ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین احتیاج آزمایشگاه های مکانیک و سیالات با تجهیزات ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید