ترامپ: خیلی ها را به زندان انداخته ایم

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس جمهور آمریکا در اظهارنظری جدید درباره تظاهرات های اخیر در این کشور گفته که افراد زیادی بازداشت شده اند.

ترامپ: خیلی ها را به زندان انداخته ایم

به گزارش گروه مانیتورینگ بین الملل خبرنگاران، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در اظهارنظری جدید درباره تظاهرات ها در این کشور گفته افراد زیادی بازداشت شده اند.

ترامپ در مصاحبه با وب سایت Barstool Sports در پاسخ به سئوال مجری درباره اعتراضات در آمریکا گفت: ما هوادار عدالت هستیم ولی هوادار قانون و نظم هم هستیم. نظم و قانون باید وجود داشته باشد و البته وجود هم دارد.

ترامپ با اشاره به فرمانی که ماه گذشته برای بازداشت 10 ساله معترضان به بهانه تخریب مجسمه های دوران برده داری صادر نموده بود گفت: وقتی آنها داشتند مجسمه ها را متلاشی می کردند من حکمی صادر کردم. رفتم و یک قانون قدیمی را پیدا کردم. [طبق آن فرمان] 10 سال زندان در نظر گرفته می گردد و بازی هم در کار نیست. همین الان خیلی ها در زندان هستند.

رئیس جمهور آمریکا اضافه نمود: اگر کسی مجسمه ای را متلاشی کند 10 سال حبس برایش صادر می گردد. 10 سال نه 3 ماه!.

ترامپ گفت که بعد از آنکه این فرمان را صادر نموده فرایند تخریب مجسمه ها متوقف شده است. او گفت: از آن زمان به بعد هیچ اتفاقی نیفتاده. عجیب بود. آن را امضا کردم و یک کنفرانس خبری برگزار کردم و گفتم که اگر این کار را انجام دهید... قرار بود همان روز هزاران نفر در واشنگتن راه پیمایی نمایند ولی هیچ کس نیامد.

به دنبال قتل نژادپرستانه جورج فلوید در آمریکا و شروع اعتراضات سراسری علیه خشونت و تبعیض نژادی در این کشور، درخواست ها برای برچیدن نمادها، مجسمه ها و اسامی یادآور دوران برده داری در آمریکا افزایش یافته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14128

به "ترامپ: خیلی ها را به زندان انداخته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: خیلی ها را به زندان انداخته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید