تصویر گوشی تاشوی 5G سامسونگ لو رفت

به گزارش مجله آزمون اول، تصاویری از نسخه 5G گوشی تاشوی سامسونگ به نام گلکسی زد فلیپ به تازگی فاش شده است.

تصویر گوشی تاشوی 5G سامسونگ لو رفت

سامسونگ در اوایل امسال میلادی از موبایل گلکسی زد فلیپ و گلکسی اس 20 رونمایی کرد.

یکی از مهمترین جذابیت های گلکسی زد فلیپ با طراحی صدفی شکل، نمایشگر تاشو آن است. درهمین راستا گزارش هایی مبنی بر آن وجود دارد که نسخه 5Gگلکسی زد فلیپ همراه سری گلکسی نوت20 در 5 آگوست رونمایی می گردد.

هفته گذشته مشخصات کامل این دستگاه در وب سایت TENAA ظاهر شد. اکنون در همین وب سایتگلکسی زد فلیپ 5G نیز همراه تصاویر آپدیت شده است. علاوه بر آن موبایل تاشو مذکور تاییدیه کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا را نیز به دست آورده است.

تصاویر این موبایل نشان می دهد ظاهر آن با نسخه LTE یکسان است. هنگامیکه دستگاه باز می گردد، یک نمایشگر تاشو با سوراخی در آن دیده می گردد. در بخش چپ دستگاه محل قرار دریافت سیم کارت و دکمه تنظیم صدا و در سمت راست اسکنر اثر انگشت وجود دارد.

پشت موبایل یک نمایشگر همراه فلش ال ای دی و تنظیمات 2تایی دوربین به چشم می خورد.

گلکسی زد فلیپ نمایشگر6.7 اینچی AMOLED دارد. نمایشگر بیرونی دستگه نیز 1.05 اینچی و AMOLED است. در این دستگاه از 8 گیگابایت RAM و 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد.

گلکسی زد فلیپ 5G باتری دو بخشی 2500 و 70 میلی آمپری دارد. دوربین سلفی آن 12 مگاپیکسل است. دوربین های پشتی آن نیز 12 و 10مگاپیکسل هستند. ،مهر

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13327

به "تصویر گوشی تاشوی 5G سامسونگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر گوشی تاشوی 5G سامسونگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید