تفاهم نامه فدراسیون دوچرخه سواری با شهرداری منطقه17 امضا شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، امروز محمود کلهری شهردار منطقه 17 تهران ضمن بازدید از فدراسیون و ساختمان در حال احداث، تفاهم نامه ای را با فدراسیون دوچرخه سواری امضا کردند.

تفاهم نامه فدراسیون دوچرخه سواری با شهرداری منطقه17 امضا شد

در این تفاهم نامه مقرر شد زیرساخت های دوچرخه سواری که به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل عمومی در حوزه سلامت و هم در مباحث شهری مثل کاهش ترافیک، کاهش آلودگی ها و کاهش هزینه ها مؤثر است برای استفاده عموم فراهم شود هدف از این تفاهم نامه، مهیا شدن بستری مناسب برای برگزاری همایش ها، مسابقات و آماده کردن زیر ساخت جهت تردد دوچرخه سواران منطقه می باشد.

خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در حاشیه این نشست گفت: همان طور که در جلسات قبل به آن اشاره داشتیم ما توانایی برگزاری مسابقات و نمایشگاه را در منطقه 17 داریم و امیدواریم با توجهی که شهردار محترم منطقه نسبت به دوچرخه سواری دارند در آینده نزدیک بتوانیم گام های مؤثری برداریم. نصب تابلو حق تقدم با دوچرخه یکی از نکات کلیدی در احداث در خیابان ها است که باید به آن توجه زیادی داشت.

محمود کلهری شهردار منطقه 17 هم با اشاره به اینکه ما باید از فضای عرض گذر خودرو کم کنیم گفت: همیشه تاکید زیادی بر استفاده از دوچرخه در حمل و نقل شهری داریم. حتی مدیران را در نواحی شهرداری مکلف به استفاده از دوچرخه کردیم که با استقبال آنها روبرو شده و امروز شاهد آن هستیم که در سرکشی های میدانی از این وسیله استفاده می نمایند. ما باید از فرصتی که به خاطر کرونا به دست آمده استفاده کنیم و برای فرهنگ دوچرخه سواری ورود جدی داشته باشیم. پس باید تا آنجا که امکان دارد از فضایی که برای عرض گذر خودرو وجود دارد کم نموده و به فضای دوچرخه سواری اضافه کنیم.

در خاتمه مراسم تفاهم نامه ای میان فدراسیون دوچرخه سواری و شهرداری منطقه 17 برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری توسط هر دو نماینده به امضا رسید.

مجله تار و سه تار: مجله تار و سه تار، محفلی از هنر و ساز ایرانی بسازیم.

سفر به کیش: سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران را با ما دنبال کنید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14887

به "تفاهم نامه فدراسیون دوچرخه سواری با شهرداری منطقه17 امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه فدراسیون دوچرخه سواری با شهرداری منطقه17 امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید