تقدیر رئیس جمهور و وزیربهداشت از اقدامات مقابله ای بنیاد مستضعفان در برابر کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس جمهور و وزیر بهداشت در پیغام های جداگانه ای، از اقدامات بنیاد مستضعفان در برابر شیوع ویروس کرونا، تقدیر کردند.

تقدیر رئیس جمهور و وزیربهداشت از اقدامات مقابله ای بنیاد مستضعفان در برابر کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، به دنبال اقدام اجرا شده توسط این بنیاد پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، که در 3 بخش تامین تجهیزات پزشکی، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه از جمله مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، سالمندان و معلولان، کارگران پسماند، کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)، دست فروشان، بچه ها کار و کسبه خرد انجام شد و همچنین تامین بخشی از ملزومات کادر درمانی کشور صورت گرفت، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور، در پیغامی از این اقدامات بنیاد مستضعفان تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، در پی نوشت پیغام رئیس جمهور آمده: از اقدامات ارزشمند بنیاد در مبارزه با کرونا تقدیر می گردد؛ توفیقتان روزافزون باد.

همچنین دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت نیز طی پیغام جداگانه ای از اقدامات بنیاد مستضعفان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، با توجه به شیوع این ویروس در کشور، بنیاد در 3 بخش تامین تجهیزات پزشکی، حمایت از اقشار آسیب پذیر و تامین ملزومات مورد احتیاج در این جهت اقداماتی را انجام داد که صرف نظر از 2 ماه اجاره بهای املاک تجاری این بنیاد، یاری های چندین مرحله ای به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین تامین و توزیع الکل، مواد ضدعفونی کننده و تجهیز چندین نقاهتگاه، بخشی از اقدامات بنیاد مستضعفان در این مدت بوده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9335

به "تقدیر رئیس جمهور و وزیربهداشت از اقدامات مقابله ای بنیاد مستضعفان در برابر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر رئیس جمهور و وزیربهداشت از اقدامات مقابله ای بنیاد مستضعفان در برابر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید