تنها کمپ ترک اعتیاد طارم تعطیل است

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/زنجان رئیس بهزیستی طارم گفت: با توجه به شرایط طارم، تنها کمپ ترک اعتیاد این شهرستان تعطیل است.

تنها کمپ ترک اعتیاد طارم تعطیل است

محمود عزیزی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اهم اقدامات بهزیستی طارم در هفته مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: برگزاری کلاس های آموزشی برای کارکنان بهزیستی و موسسات مربوطه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، بازدید کارشناسان و مسئولان از کمپ ترک اعتیاد رهایی تشویر، تبلیغات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، توزیع پوستر و بروشور در بین جامعه هدف و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دو مرکز فعال شهرستان در حوزه مبارزه با موادمخدر اشاره نمود.

وی با اشاره به این که در حال حاضر شهرستان طارم یک کمپ ترک اعتیاد در تشویر دارد، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و با تصمیم گیری های اجرا شده این مرکز تا یک ماه آینده اجازه بازگشایی ندارد و بازگشایی آن نیز منوط به برطرف مسائل بهداشتی است.

این مسئول با اشاره به شرایط شهرستان طارم در حوزه کرونا، ابراز کرد: اگر تصمیمی بر بازگشایی مجدد کمپ باشد، باید با یک سوم ظرفیت فعالیت کند.

عزیزی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی در مبارزه با موادمخدر، یادآور شد: به همین دلیل دو مرکز همراز و آوای مهر در شهرستان با بهزیستی همکاری دارند.

وی، یکی از دلایل بازگشت افراد به چرخه اعتیاد را بیکاری بیان کرد و اضافه کرد: به همین دلیل تسهیلات اشتغال زایی به هفت نفر از معتادان بهبود یافته بین 10 تا 50 میلیون در شهرستان طارم داده شده و 20 نفر از بهبود یافتگان نیز به کمیته امداد و سامانه کارا برای اخذ تسهیلات معرفی شده اند.

رئیس بهزیستی طارم با موثر خواندن برگزاری جلسات NE در ترک اعتیاد و تداوم پاکی معتادان، توضیح داد: یکی از چالش هایی که هم اکنون وجود دارد، تعطیلی جلسات NE است که همین امر ممکن است منجر به بازگشت بعضی از افراد بهبودیافته به چرخه اعتیاد گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13123

به "تنها کمپ ترک اعتیاد طارم تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها کمپ ترک اعتیاد طارم تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید