تهران آبی شد، از سرگیری دوباره تمامی فعالیت های ورزشی تهران

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، رضا خرم اضافه کرد: روز گذشته با ابلاغ نو ستاد ملی کرونا، 14 مرکز استان از جمله تهران از شرایط زرد خارج و به رنگ آبی(کم خطر) درآمده که با این ابلاغیه کلیه فعالیت های ورزشی رشته های پر برخورد و رزمی با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون مانع است.

تهران آبی شد، از سرگیری دوباره تمامی فعالیت های ورزشی تهران

وی با بیان اینکه با تغییر شرایط، پیشتر فعالیت ورزشی در بخش های انفرادی و فضای باز، بدنسازی، سالنی، استخرهای سرپوشیده و روباز دایر شده بود اعلام کرد: هم اینک باشگاه داران می توانند فعالیت ورزشی خود را در رشته های رزمی، بوکس، کاراته، تکواندو، کبدی، کشتی، جودو و مواردی از این قبیل دایر نمایند.

به گفته رئیس گروه نظارت بر باشگاه و اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، با شیوع کرونا از اسفند ماه 98 تا به امروز فعالیت رشته های پربرخورد و رزمی تعطیل بود و زیان زیادی به بخش مربیان، علاقه مندان و فعالان این رشته وارد شد.

خرم با اشاره به اینکه برای نخستین بار هفته گذشته شهرستان بهارستان در استان تهران با تغییر شرایط به آبی فعالیت خود را از سر گرفت اظهار کرد: در این رنگ بندی نو اغلب شهرستان های استان تهران نیز در شرایط آبی قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مورد پلمبی هفته گذشته گزارش نشده است اضافه کرد: بازرسان این نهاد 67 بازدید از مجموعه ها و اماکن داشته اند که برای رعایت پروتکل های بهداشتی 17 تذکر شفاهی و کتبی به مدیران آنان گوشزد شد.

رئیس گروه نظارت بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مورد تصمیم برای افزایش تعرفه اماکن برای سال آینده، گفت: در این مورد نشستی در اسفند ماه سال جاری با حضور مراجع تصمیم گیرنده برگزار می گردد، ولی برای تعرفه استفاده از مجموعه و پیست های اسکی این مصوبه سال جاری ابلاغ شد.

خرم ادامه داد: تعرفه استفاده از پیست های اسکی توچال، دربندسر، آبعلی و شمشک 35 درصد افزایش قیمت را نسبت به سال گذشته اعمال کردند.

هم اینک استان تهران پنج هزار و 400 مجموعه ورزشی دولتی و خصوصی دارد که طبق آمار غیررسمی بیش از یک میلیون نفر از این سرانه ورزشی بهره می برند.

منبع: ایرنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 31276

به "تهران آبی شد، از سرگیری دوباره تمامی فعالیت های ورزشی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران آبی شد، از سرگیری دوباره تمامی فعالیت های ورزشی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید