جانمایی دهکده سلامت در پردیس

به گزارش مجله آزمون اول، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس از جانمایی دهکده سلامت در زمینی به مساحت 100 هکتار در پردیس اطلاع داد.

جانمایی دهکده سلامت در پردیس

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، لیدا حاتمی اظهارکرد: شهر پردیس به عنوان دروازه شرق استان تهران و در مجاورت استان های شمالی قرار گرفته است که ایجاد دهکده سلامت می تواند با یک مجموعه کاملی از امکانات رفاهی، درمانی، ورزشی، تفریحی و سرگرمی بستری مناسب برای توریسم و سرمایه گذاران در این شهرستان فراهم کند.

وی توضیح داد: دهکده سلامت و تندرستی بخشی از صنعت گردشگری سلامت است که در بخش های درمانی، پیشگیری، بازپروری جسمی، روحی و روانی با ظرفیت های نهفته در بسترهای بوم گردی و طبیعت درمانی را در برمی گیرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس اضافه کرد: با اجرای طرح دهکده سلامت، ایجاد بوم گردی و طبیعت درمانی برای جذب توریسم، هویتی جدید به این شهر می بخشد.

حاتمی اعلام کرد: برای جانمایی این طرح با هماهنگی فرماندار شهرستان پردیس برای تخصیص 100 هکتار زمین از پارک علم و فناوری جلساتی برگزار شده که در صورت عدم موافقت، با شرکت عمران یا شهرداری وارد مذاکره خواهیم شد.

وی ادامه داد: شیوع بیماری کرونا در واقع ما را بر این داشت که تهدیدات را به فرصت تبدیل و تدابیر پایدار در زمینه مقابله با این بیماری یا سایر بیماری های خاص و بحرانی در مدیریت بحرانی را ایجاد کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پردیس اعلام کرد: اجرای طرح دهکده سلامت در شرق استان تهران بسیار مؤثر است و محیطی امن برای پشتیبانی از شهرهای همجوار همچون بومهن، رودهن، دماوند و جاجرود به وجود می آورد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10066

به "جانمایی دهکده سلامت در پردیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی دهکده سلامت در پردیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید