حذفی های مهم و غیرمنتظره جشنواره فیلم فجر

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران: خداحافظی سه فیلم اجتماعی از جشنواره سی و هشتم از سه فیلمی که سال جاری به مشکل ممیزی خوردند هیچکدام به جشنواره فجر راه نیافتند. قاتل و وحشی دچار مسائل مالکیت شد و آنالیز نشد. عنکبوت در فهرست رزرو و به شکل طعنه آمیزی در اولویت آخر نهاده شد و نمایشی نخواهد داشت، اما فیلمی که هیچ دلیلی برای حذف آن پیدا نمی گردد محبوریم رضا درمیشیان است.

حذفی های مهم و غیرمنتظره جشنواره فیلم فجر

رضا درمیشیان بعد از دو فیلم عصبانی نیستم! و لانتوری این فیلم را جلوی دوربین برد. یکی از فیلم های اجتماعی سال جاری که بسیاری تصور به مشکل خوردنش را داشتند، اما اینکه به طور کلی این فیلم حتی در جشنواره فجر قرار نگیرد برای بسیاری غافل گیر کننده بود.

رضا درمیشیان طی ماه های گذشته درگیری های زیادی با مدیران فارابی و سازمان سینمایی بر سر فیلم لامینور مهرجویی داشت، بحث هایی که در نهایت به دلگیری داریوش مهرجویی از سازمان سینمایی و تصمیمش برای شرکت نکردن در جشنواره فجر منجر شد. از همان زمان قابل حدس بود که مجبوریم با روی خوش مدیران برای حضور در جشنواره فجر روبرو نمی گردد با این وجود به نظر می رسد مشکل اصلی این فیلم درمیشیان مضمونی و محتوایی است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: برترین ها
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13065

به "حذفی های مهم و غیرمنتظره جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذفی های مهم و غیرمنتظره جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید