حضور در هستی با جوکر

به گزارش مجله آزمون اول، گروه فرهنگی خبرنگاران در گفتگو با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.

حضور در هستی با جوکر

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، این روزها بیشتر کشورهای دنیا درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می کنند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی توان از آن گذشت. به بهانه این روزهای در خانه ماندن و سال نو، خبرنگاران در گفت و گو با بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا دیدن یک فیلم خوب جویا شده است.

مهرانه مهین تُرابی زاده 20 مرداد 1336دارای کارشناسی بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی با فیلم گلبهار به کارگردانی تهمینه اردکانی در سال 1365 به سینما آمد و با مجموعه تلویزیونی مش خیرالله صندوقچه اسرار در سال 1370 وارد تلویزیون شد و با نقش آفرینی در مجموعۀ همسران و خانۀ سبز به اوج محبوبیت رسید.

سریال های آرماندو، دلدادگان، آنام، همه چیز آنجاست، زمانه، بچه های نسبتا بد، در راستا زاینده رود، شمس العماره، کتابفروشی هدهد، نرگس و صاحبدلان را با بازی زیبای مهین ترابی نمی شود از یاد برد.

مهرانه مهین ترابی کتاب حضور در هستی به نویسندگی کریشنا مورتی و فیلم های سینمایی جوکر و انگل را برای این روزهای در خانه ماندن در گفت و گو با خبرنگاران پیشنهاد می دهند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8619

به "حضور در هستی با جوکر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در هستی با جوکر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید