خبرنگاران مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد

به گزارش مجله آزمون اول، اصفهان- خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از حادثه سقوط یک دستگاه پاراگلایدر در روز جمعه در سمیرم خبر داد و گفت: مصدوم این حادثه توسط نیروهای این نهاد به بیمارستان سمیرم منتقل شد.

خبرنگاران مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد

علی محمد هاشمی در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این حادثه ساعت 12 و 37 دقیقه امروز به پایگاه دولت قرین هلال احمر در شهرستان سمیرم گزارش شد و نیروهای امداد و نجات کوهستان هلال احمر در کوتاهترین زمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه در ارتفاعات کوه اشکفت رز در سمیرم رخ داد، اظهارداشت: بر اثر سقوط این پاراگلایدر یک مرد حدود 50 ساله مصدوم و از ناحیه لگن و پا دچار شکستگی شد.

هاشمی با اشاره به اینکه مصدوم این حادثه به بیمارستان سمیرم منتقل شد، اضافه کرد: در این منطقه در برخی مواقع تمرین های پاراگلایدر سواری انجام می شود.

وی تاکید کرد: لازم است که در هنگام انجام تمرین هایی مانند پاراگلایدر سواری همه نکات ایمنی در نظر گرفته شود و افراد به تنهایی در محل ارتفاعات حاضر نشوند.

کوه و منطقه اشکفت رز در شمال شهر سمیرم بر فراز کوه ها و ارتفاعات بهرز قرار گرفته است؛ شهرستان سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

چتربال سواری یا پاراگلایدر (Paragliding) یک ورزش تفریحی و رقابتی مخاطره آمیز است. در هنگام پرواز، خلبان آن پروازی با ویژگی هایی مثل سبک وزنی و پرواز آزاد را به طور همزمان با یک چتربال که در واقع نوعی بادپر است تجربه می کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15062

به "خبرنگاران مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصدوم حادثه سقوط پاراگلایدر به بیمارستان سمیرم منتقل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید