دولت و مردم ایران دوستان دوران سخت را فراموش نمی نمایند

به گزارش مجله آزمون اول، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با اشاره به نام کشورهای که برای مبارزه با ویروس کرونا به ایران یاری نموده اند، خاطر نشان کرد ایرانیان هرگز دوستان دوران سختی را فراموش نمی نمایند.

دولت و مردم ایران دوستان دوران سخت را فراموش نمی نمایند

به گزارش خبرنگاران از تسنیم، سید عباس موسوی در صفحه توییتر خود نوشت: در پی توئیت و تماس تلفنی ظریف و همچنین کوشش های سفارتخانه های ایران، علاوه بر یاری های چین، ترکیه، امارات، آلمان، فرانسه و انگلیس، یاری های اقتصادی و تجهیزات پزشکی از ژاپن، قطر، جمهوری آذربایجان و روسیه دریافت شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ادامه داد: دولت و مردم ایران هرگز دوستان دوران سختی را فراموش نمی نمایند.

موسوی روز گذشته (آدینه) نیز در تشریح یاری های دولتی و مردمی چین گفت که حدود 350 هزار انواع کیت تشخیص ویروس کرونا، حدود دو میلیون و 400 هزار ماسک، حدود 130 هزار لباس ایزوله، حدود 120 دستگاه ونتیلاتور و اسپیراتور، حدود دو هزا 800 وسیله تب سنج و اکسیژن سنج، حدود 13 هزار عینک محافظ، حدود 160 هزار عدد محافظ صورت یا کلاه محافظ و حدود 50 کارتن داروی ویژه درمان کرونا به وسیله هشت پرواز باری به ایران آمده و تحویل وزارت بهداشت شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8142

به "دولت و مردم ایران دوستان دوران سخت را فراموش نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت و مردم ایران دوستان دوران سخت را فراموش نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید