دوومیدانی کار مبتلا به کرونا: گفتند خودتان را به ویتامین c ببندید!، مریض بودند اما مسابقه دادند

به گزارش مجله آزمون اول، یکی از دوومیدانی کارانی که پس از مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور به کرونا مبتلا شده است می گوید در جریان مسابقات حال برخی از ورزشکاران خوب نبود.

دوومیدانی کار مبتلا به کرونا: گفتند خودتان را به ویتامین c ببندید!، مریض بودند اما مسابقه دادند

به گزارش خبرنگاران، پس از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور که طی روزهای 10 تا 13 مهر در دو بخش زنان و مردان برگزار شد، عده ای از ورزشکاران به کرونا مبتلا شدند. البته آمار دقیقی از تعداد نفرات مبتلا به بیماری در دست نیست، ضمن اینکه نمی توان به صورت قطعی مسابقات را عامل شیوع بیماری دانست اما طبق گفته برخی از ورزشکاران در روزهای برگزاری مسابقه مبتلا شده اند و قبل از آن مسئله ای نداشته اند.

فدراسیون دوومیدانی و کمیته پزشکی فدراسیون هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده اند و به سوالاتی که در این مورد مطرح است پاسخ نداده اند.

علی سهرابی، ورزشکار پرش ارتفاع تیم سپاهان که به کرونا مبتلا شده در این مورد به خبرنگاران گفت: نمی دانم داستان چیست اما چند نفر از ورزشکاران بین ما مریض بودند و ما آن ها را می دیدیم. حتی خود سرپرست هم گفت یکی از ورزشکاران مریض است اما می گفت سرماخوردگی است. علاوه بر این هم اتاقی من هم مریض بود.

او در ادامه افزود: وقتی مسابقات تمام شد، گفتند خودتان را به ویتامین c ببندید. اگر نمی دانستند چه کسی کرونا دارد بر چه اساسی این حرف را زدند؟ نمی دانم پشت پرده چه بود اما همه دیدند که برخی از ورزشکاران مریض بودند.

سهرابی با بیان اینکه 5 تا 6 نفر از ورزشکاران سپاهان به کرونا مبتلا شده اند، مدعی شد: من، اکبر بابایی(مربی سپاهان)، رضا قاسمی، نوید سلیمی پور همه مریض شده ایم. نوید روز مسابقه حالش خوب نبود اما وقتی گرم می کرد سرپرست به او گفت برو با بقیه دست بده و عادی رفتار کن که نوید در جوابش گفت دوستانم هستند و مریض می شوند. با این حال نوید الان صحبت نمی کند که جریان را بدانیم.

او در پاسخ به این سوال که روز مسابقه شما را از نظر مسائل سلامتی چک نمی کردند؟ اعلام نمود: فکر می کنم چک نکردند که کسی مثل نوید مسابقه داد. مسابقه ما را هم کسی چک نکرد چون جواب pcr را که به فدراسیون می دادیم دیگر تمام بود. یک نامه خوداظهاری هم روزی که تست دادیم امضا کردیم. با اینکه باشگاه سه روز قبل از مسابقات از ما تست گرفت اما کسی تا روز مسابقه قرنطینه نبود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16795

به "دوومیدانی کار مبتلا به کرونا: گفتند خودتان را به ویتامین c ببندید!، مریض بودند اما مسابقه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوومیدانی کار مبتلا به کرونا: گفتند خودتان را به ویتامین c ببندید!، مریض بودند اما مسابقه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید