دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش مجله آزمون اول، خبرگزاری خبرنگاران-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛سیدقنام ناظمی در دیدار با رئیس و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، حوزه علوم انسانی را دارای جایگاهی ارزشمند در جامعه نام کرد و گفت: توجه به حوزه علوم انسانی جامعه را به سمت توسعه سوق می دهد و موجب حصول آگاهی و شناخت می گردد، بنابراین باید اهمیت و جایگاه علوم انسانی به نام زیرساخت و بستر سایر علوم مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه نمود: توسعه و تعالی فرهنگ یک جامعه در برهه کنونی منوط به ایجاد ارتباط بین کارکردهای آموزشی آن در مهم ترین نهاد آموزشی کشور، یعنی دانشگاه است و نباید ارتباط میان حوزه فرهنگ و هنر با دانشگاه مغفول بماند.

ناظمی شرح داد: دانشگاه ها در کل دنیا پیوندی عمیق با جامعه فرهنگ و هنر دارند اما در دانشگاه های ایران، کمتر این مسئله مد نظر قرار گرفته که امیدواریم این مسئله مرتفع گردد و دانشگاه نه تنها به نام یک نهاد علمی صرف بلکه به نام یک نهاد علمی-فرهنگی مورد توجه قرار بگیرد.

در این دیدار همچنین دکتر عزیز جوان پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و دکتر بهلول سلمانی رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی خواستار همکاری متقابل دانشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری برنامه های مشترک فرهنگی شدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 27891

به "دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید