راه حل های فناورانه مدیریت بحران به شهرداری می رسد ، برگزاری رویداد اینوتهران از سوی فن بازار شهر هوشمند

به گزارش مجله آزمون اول، پنجمین رویداد ارائه نیاز های فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران توسط فن بازار تخصصی شهر هوشمند برگزار می شود.

راه حل های فناورانه مدیریت بحران به شهرداری می رسد ، برگزاری رویداد اینوتهران از سوی فن بازار شهر هوشمند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ پنجمین رویداد ارائه نیاز های فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران توسط فن بازار تخصصی شهر هوشمند برگزار می شود. این رویداد موسم به InnoTehran است و با موضوع ایمنی و مدیریت بحران در بازار تهران به دریافت و حمایت از طرح های برتر در زمینه ارتقاء ایمنی شهری در هنگام بحران اختصاص یافته است. شرکت های فناور، فعالان زیست بوم نوآوری شهری و صاحبان ایده های اجرایی می توانند با ارسال طرح های خود به دبیرخانه این همایش در رقابت نهایی برای عقد قرارداد با سازمان های حامی طرح شرکت کنند.

نهاد های مختلفی مانند شهرداری تهران حامی این رویداد هستند. ارائه راه حل های مبتنی بر فناوری برای مدیریت بحران در بازار تهران و کاهش خسارت با استفاده از راه حل های نوآورانه، از جمله محور های این رویداد سالانه است.

در این رویداد فناورانه، همچنین مسائل و چالش های با اولویت شهری مطرح و از استارتاپ ها، شرکت ها و مجموعه های دانش بنیان درخواست می شود که برای حل آن ها راه حل ارائه کنند. در صورت توافق، قرارداد همکاری بین ارائه دهنده راه حل و سازمان مرتبط منعقد خواهد شد.

فعالان و شرکت های فناور توانمندی که علاقه مند به مشارکت در این رویداد هستند، تا تاریخ 30 آذر ماه 1399 فرصت دارند تا طرح های خود را به اینجا ارسال کنند. طرح های ارسالی مورد ارزیابی قرار می گیرند و در 22 دی ماه 1399 نتایج این ارزیابی اطلاع رسانی می شود.

شبکه فن بازار ملی وابسته به معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری، علاوه بر 23 فن بازار استانی سه فن بازار تخصصی نیز، ایجاد کرده است. فن بازار مرکز تهران هوشمند از جمله این فن بازار های تخصصی است که در زمینه ایجاد و توسعه شهر هوشمند فعالیت دارد. این مرکز علاوه بر حمایت از تبادل تجارت فناوری در حوزه شهر هوشمند، هر ساله رویداد های مختلفی را نیز برگزار می کند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19882

به "راه حل های فناورانه مدیریت بحران به شهرداری می رسد ، برگزاری رویداد اینوتهران از سوی فن بازار شهر هوشمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل های فناورانه مدیریت بحران به شهرداری می رسد ، برگزاری رویداد اینوتهران از سوی فن بازار شهر هوشمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید