رضایی: به پیروزی تیمم امیدوار بودم، مرادی: برخی 2 دقیقه ها سختگیرانه بود

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم هندبال پرسپولیس گفت: می دانستم در دیدار مقابل کربنات سدیم پیروز می شویم، اما استرس در اوایل بازی کار را برای ما سخت کرده بود.

رضایی: به پیروزی تیمم امیدوار بودم، مرادی: برخی 2 دقیقه ها سختگیرانه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در دومین دیدار از روز نخست شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان پرسپولیس بهبهان با نتیجه 28 بر 27 برابر کربنات سدیم به برتری رسید.

ناهید رضایی سرمربی پرسپولیس بهبهان در پایان این دیدار گفت: بازی خوبی را انجام دادیم، ولی چون بازی نخست بود اشتباهات بچه ها زیاد بود. خوشبختانه بازیکنانم در اواخر مسابقه به خودشان آمدند و اختلاف را جبران کردند و پیروز شدیم.

وی در ادامه افزود: از قبل به پیروزی فکر می کردیم و می دانستم که می توانیم پیروز باشیم، اما بازیکنانم جوان هستند و استرس باعث شد اوایل بازی کار سخت شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سارا مرادی سرمربی کربنات سدیم فیروز آباد نیز پس از شکست تیمش در این دیدار گفت: هر دو تیم سرعتی و جنگنده بودند. دو تیم از لیگ دسته یک با هم بازی کرده بودند، اما پرسپولیس تغییرات عمده ای در لیگ برتر داشت. هر دو تیم جوان بودند.

وی در ادامه افزود: حس می کنم یکسری دو دقیقه ها کمی سختگیرانه گرفته شدند. این را در مورد دو تیم می گویم که باعث شد تیم ما اُفت کند.

مرادی تأکید کرد: 90 درصد اعضای تیم ما جوان هستند و این حتی یک امتیاز خوب برای فدراسیون است.

بازی ها و تمرینات ما با فشردگی بوده است، سرمربی کربنات سدیم با بیان این جمله گفت: در کل بازی قابل قبولی مقابل تیم پرسپولیس داشتیم، ولی نتیجه مطلوب نبود. باید ببینیم در بازی های بعدی چه اتفاقی می افتد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 17137

به "رضایی: به پیروزی تیمم امیدوار بودم، مرادی: برخی 2 دقیقه ها سختگیرانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: به پیروزی تیمم امیدوار بودم، مرادی: برخی 2 دقیقه ها سختگیرانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید