سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است

به گزارش مجله آزمون اول، کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به شرایط لیگ ایران و نزدیک شدن پرسپولیس به قهرمانی پرداخت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز به آنالیز لیگ های فوتبال آسیانه مرکزی پرداخت. سایت AFC نوشت: سال 2020 برای لیگ های فوتبال به شکل متفاوتی گذشته است. ولی به نظر می رسد تاریخ برای لیگ های آسیای مرکزی در حال تکرار است و تیم های قهرمان در سال 2019 دوباره در آستانه قهرمانی قرار دارند. در ازبکستان، ایران و تاجیکستان مدافعان قهرمانی در آستانه قهرمانی قرار دارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره شرایط لیگ ایران و پرسپولیس نوشت: با وجود اینکه 7 هفته به خاتمه لیگ برتر ایران باقی مانده، اما پرسپولیس با اختلاف 12 امتیازی صدر جدول است و از دیگر رقبا شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. به نظر می رسد پرسپولیس برای چهارمین بار متوالی قهرمانی خود را جشن خواهد گرفت.

کارت قرمز کمال کامیابی نیا در نیمه اول بازی پرسپولیس با شاهین بوشهر شاگردان یحیی گل محمدی را متوقف نکرد. مهدی ترابی پیروز شد در این بازی در دقیقه 66 بازی گل پیروزی را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13604

به "سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا: پرسپولیس در آستانه کسب چهارمین قهرمانی متوالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید