سرمربی تیم بسکتبال نفت: بازی با اکسون کسل کننده بود!

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان معتقد است که تیمش در ملاقات با اکسون تمرکز نداشته و بازی کسل کننده ای را شاهد بوده است.

سرمربی تیم بسکتبال نفت: بازی با اکسون کسل کننده بود!

به گزارش خبرنگاران، حماد سامری سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان، پس از پیروزی تیمش در یک بازی کم امتیاز (46 - 57) مقابل اکسون تهران گفت: تعداد گلی که ما سال جاری در بیشتر بازی های بزرگ مان خورده ایم کم بوده و امروز هم در دفاع خوب بوده ایم، اما متاسفانه امروز شوت های ما گل نشد وگرنه در ریتم بازی همچنان کار خود را انجام می دادیم ولی دقت شوت ما پایین بود.

او درباره عملکرد ضعیف بازیکنانش گفت: فکر می کنم تیم ما تنها در کوارتر اول از چند حمله خوب استفاده کرد و حاجیان عملکرد خوبی داشت، اما در طول بازی امروز من فکر نمی کم بازیکنی داشتیم که خوب امتیاز گرفته باشد. امروز کل تیم نفت تمرکز کافی را نداشت.

سامری دربار اعتراضات بازیکنانش به داوری در چند صحنه، گفت: بازی خیلی پرحاشیه نبود و از نظر من کسل کننده پیگیری شد، اما در یک صحنه بازیکن خارجی اکسون با دست به چشم بازیکن ما زد که مقابل چشم داور بود. در این مواقع انتظار می رود داور سوت بزند اما وقتی چنین صحنه آشکاری خطا اعلام نمی ش,د حاشیه ایجاد می گردد. با این حال ما به این مسائل ادامه ندادیم تا بازی پیگیری گردد.

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5065

به "سرمربی تیم بسکتبال نفت: بازی با اکسون کسل کننده بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال نفت: بازی با اکسون کسل کننده بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید