شهر صنعتی الدمام عربستان قرنطینه شد

به گزارش مجله آزمون اول، وزارت کشور عربستان از مقررات منع آمدوشد در شهر صنعتی الدمام این کشور از روز یکشنبه اطلاع داد.

شهر صنعتی الدمام عربستان قرنطینه شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری الجزیره قطر، وزارت کشور عربستان تصمیم به قرنطینه شهر صنعتی الدمام گرفت و اظهار داشت که مقررات منع آمدوشد در این شهر از روز یکشنبه اجرا می گردد.

شهر بندری دمام در نزدیکی شهرهای الخبر و ظهران قرار گرفته و یکی از غنی ترین مناطق نفت خیز دنیا است. بزرگترین شرکت های شهر به نام آرامکو معروف است.

به گزارش خبرنگاران ، عربستان سعودی روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه از افزایش دوباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در طول 24 ساعت گذشته در این کشور اطلاع داد.

محمد العبد العالی سخنگوی وزارت بهداشت عربستان در کنفرانسی مطبوعاتی گفت: 1362 مورد ابتلای جدید به کرونا در طول 24 ساعت گذشته ثبت شده است که با احتساب آنها، شمار کل مبتلایان به 25459 نفر رسیده است.

این آمار رکورد جدیدی را در میانگین افزایش روزانه شمار مبتلایان به کرونا در عربستان نشان می دهد زیرا شمار روزانه مبتلایان در روزهای 28 و 29 و 30 آوریل به ترتیب 1266 و 1325 و 1351 و در یکم ماه مه جاری 1344 مبتلا بود.

العبد العالی گفت: درصد شهروندان سعودی مبتلا در 24 ساعت اخیر 9 درصد است و مابقی را خارجی های مقیم عربستان تشکیل می دهد.

وی همچنین از ثبت هفت مورد مرگ و میر جدید ناشی از این ویروس اطلاع داد و شمار کل مرگ و میر را تا به امروز 176 نفر اظهار داشت.

العبد العالی همچنین از بهبود 210 نفر دیگر از مبتلایان اطلاع داد که با احتساب آنها، شمار کل بهبود یافتگان از کرونا به 3765 نفر رسید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10875

به "شهر صنعتی الدمام عربستان قرنطینه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر صنعتی الدمام عربستان قرنطینه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید