شیری: همه از قهرمانی پرسپولیس حرف می زنند چون تیم بزرگی هستیم، فاصله زیادی با یک اتفاق تاریخی نداریم

به گزارش مجله آزمون اول، مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که آنها فاصله زیادی با رقم زدن یک اتفاق تاریخی ندارند.

شیری: همه از قهرمانی پرسپولیس حرف می زنند چون تیم بزرگی هستیم، فاصله زیادی با یک اتفاق تاریخی نداریم

مهدی شیری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی 3 بر یک تیمش برابر پیکان گفت: ما سه چهار ماه از شرایط بازی رسمی دور بودیم و شرایط کمی برای مان سخت بود. در شروع لیگ با توجه به شرایطی که داشتیم باید سه امتیاز را می گرفتیم تا صندلی مان را در جدول محکم تر کنیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. این برد قطعاً در ادامه راه به ما یاری خواهد نمود.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا پیکان تیم ضعیفی بود؟، خاطر نشان کرد: اصلاً این طور نیست. اتفاقاً پیکان تیم خوب و قابل احترامی است. من برای آنها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم تیم سابقم در نهایت در لیگ برتر بماند.

وی درباره ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر آنهم در حالی که بعضی تیم ها با این موضوع مخالف بودند، اظهار داشت: اگر بازی ها برگزار نمی شد هیچ تضمینی وجود نداشت که بازیکن یا مربی کرونا نگیرد، ضمناً هیچ وقت این امکان وجود ندارد که منتظر اتمام کرونا باشیم و سپس بازی ها شروع گردد. در ایران همه مشاغل فعالیت می کردند، ولی فوتبال شروع نشده بود که این منطقی به نظر نمی رسید. خوشحالیم که در نهایت لیگ شروع شد و همه فوتبالیست ها هم از این موضوع راضی هستند.

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه بسیاری از کارشناسان، مربیان و بازیکنان لیگ رجحان قهرمانی این تیم را قطعی می دانند، توضیح داد: در حال حاضر همه از قهرمانی پرسپولیس صحبت می نمایند، چون ما تیم بزرگی هستیم و پرسپولیس همواره شخصیت قهرمانی دارد. هنوز هشت بازی مهم دیگر در پیش داریم که باید خوب امتیاز بگیریم. ما فاصله زیادی با رقم زدن یک اتفاق تاریخی نداریم و امیدوارم خیلی زود چهارمین قهرمانی پیاپی را در لیگ برتر جشن بگیریم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13077

به "شیری: همه از قهرمانی پرسپولیس حرف می زنند چون تیم بزرگی هستیم، فاصله زیادی با یک اتفاق تاریخی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیری: همه از قهرمانی پرسپولیس حرف می زنند چون تیم بزرگی هستیم، فاصله زیادی با یک اتفاق تاریخی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید