علی نژاد: امروز یک یا 2 نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه می شوند، برای کسی حکم مدیرعاملی صادر نشده است

به گزارش مجله آزمون اول، معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش از انتخاب یک یا دو عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال در روز جاری اطلاع داد.

علی نژاد: امروز یک یا 2 نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه می شوند، برای کسی حکم مدیرعاملی صادر نشده است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد در بخشی از گفت و گوی تلفنی خود با بخش خبری شبکه سوم سیما درباره مدیریت دو باشگاه پرسپولیش و استقلال گفت: در خصوص باشگاه پرسپولیس بعید است تا انتها سال اتفاقی رخ دهد و انتخاب مدیرعامل در سال آینده انجام خواهد شد، اما در خصوص باشگاه استقلال باید بگویم، امروز یک یا دو نفر به هیئت مدیره این باشگاه اضافه می شوند و اگر تا انتها وقت اداری امروز، جمع بندی لازم صورت گیرد، مدیرعامل معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که مدیرعاملی احمد سعادتمند در باشگاه استقلال قطعی شده است، گفت: خیر. هیچ حکمی در این بارده برای فردی صادر نشده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8390

به "علی نژاد: امروز یک یا 2 نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه می شوند، برای کسی حکم مدیرعاملی صادر نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: امروز یک یا 2 نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه می شوند، برای کسی حکم مدیرعاملی صادر نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید