فراخوان ثبت نام ششمین گردهمایی (فلوشیپ استانبول) منتشر شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، با توجه به برگزاری ششمین گردهمایی بین المللی ناشران و فعالان حوزه ترجمه و نشر(فلوشیپ استانبول)، فراخوان ثبت نام این گردهمایی برای علاقه مندان، ناشران و آژانس های ادبی حاضر به شرکت در این رویداد، اعلام شد.

فراخوان ثبت نام ششمین گردهمایی (فلوشیپ استانبول) منتشر شد

متن فراخوان به شرح زیر است:

هر ساله فلوشیپ بین المللی استانبول ملاقات ناشران و آژانس های ادبی در استانبول ناشرانی از کشورهای مختلف جهان را در استانبول به منظور ملاقات با همدیگر و انجام مذاکرات برای فروش حق امتیاز و ترجمه آثار گردهم می آورد. امسال نیز این برنامه با یکسری تغییرات برگزار خواهد شد.

اقدامات اجرایی لازم جهت برگزاری ششمین برنامه فلوشیپ استانبول آغاز شده است؛ اما باتوجه به شیوع ویروس کرونا که کل جهان را تحت تاثیر قرار داده است، امسال این برنامه به دو شکل برخط و حضوری برگزار خواهد شد. این برنامه به همت اتحادیه نشر و چاپ ترکیه و با مساعدت وزارت فرهنگ و گردشگری و مشارکت اتحادیه ناشران استانداری استانبول و اتاق بازرگانی استانبول در تاریخ 9 تا 11 مارس 2021 در استانبول برگزار خواهد شد و موضوعاتی نظیر تحولات اخیر در جهانی انتشارات، فرایند چاپ و نشر در دوره همه گیری ویروس کرونا، نشر دیجیتال، مدل های فروش بر خط کتاب، گسترش ادبیات ترکی در سرتاسر جهان، آثار جدید در ادبیات جهان و میزان استقبال از آن ها در بازارهای بین المللی و تجارت نمایشگاه های بین المللی مجازی کتاب با توجه به لغو نمایشگاه های بین المللی کتاب مورد بحث و گفت وگو قرار خواهد گرفت.

سازماندهی این برنامه توسط هیئت هماهنگی و اجرایی فلوشیپ استانبول آغاز شده و از تاریخ 26 اکتبر 2020 سیستم ثبت نام برخط برای ثبت نام شرکت کنندگان فعال شده است و تا 25 دسامبر 2020 ادامه خواهد داشت. انتظار می رود ناشرانی از بیش از 100 کشور جهان در این برنامه ثبت نام کنند. گفتنی است در این دوره برای اولین بار جوایز فلوشیپ استانبول به اشخاص و نهادهای تاثیرگذار اهداء خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19728

به "فراخوان ثبت نام ششمین گردهمایی (فلوشیپ استانبول) منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان ثبت نام ششمین گردهمایی (فلوشیپ استانبول) منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید