فرمانده تروریست های آمریکایی: ایران دنبال بیرون راندن ما از منطقه است

به گزارش مجله آزمون اول، فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا گفته ایران به دنبال بیرون راندن نیروهای کشورش از منطقه است.

فرمانده تروریست های آمریکایی: ایران دنبال بیرون راندن ما از منطقه است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کنث مک کنزی، فرمانده نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه غرب آسیا گفته هدف ایران بیرون راندن آمریکا از منطقه است.

وی گفت: فکر نمی کنم مسئولان ایران به دنبال جنگ با ما باشند. آنها به دنبال بیرون راندن ما از منطقه هستند.

مک کنزی که در اجلاس امنیتی آسپن سخنران می کرد در بخش دیگری از ادعاهای خود گفت: اینکه حضور نظامی آمریکا در خاورمیانه باعث تنش در منطقه می گردد افسانه است. در واقع حضور آمریکا احتمال موفقیت حملات انکارپذیر را کمتر می نماید.

فرمانده سنت کام در ادامه گفت رقابت آمریکا بر سر ابرقدرتی در آینده بیشتر با چین خواهد بود تا روسیه. او گفت تهدید از جانب چین در خاورمیانه بیشتر ماهیت مالی دارد تا نظامی.

وی گفت: ما دیگر همانند گذشته از آسودگی خاطر برای تمرکز بر روی خاورمیانه برخوردار نیستیم.... مجبوریم با تهدید جدیدی که چین است مقابله کنیم.

مک کنزی علی رغم این از بعضی مسائل در منطقه غرب آسیا مانند آزادی تردد دریایی یا عبور کشتی ها از تنگه هرمز به عنوان مسائلی که جزو اولویت های دنیا هستند نام برد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12733

به "فرمانده تروریست های آمریکایی: ایران دنبال بیرون راندن ما از منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده تروریست های آمریکایی: ایران دنبال بیرون راندن ما از منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید