فونسکا: این رم بود که 2 امتیاز از دست داد، اینتر کار خاصی نکرد

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم فوتبال رم می گوید در شب تساوی خانگی تیمش مقابل اینتر، این مردان او بودند که لیاقت کسب سه امتیاز بازی را داشتند.

فونسکا: این رم بود که 2 امتیاز از دست داد، اینتر کار خاصی نکرد

به گزارش خبرنگاران، پائولو فونسکا سرمربی تیم فوتبال رم پس از تساوی 2 - 2 بامداد امروز (دوشنبه) شاگردانش مقابل اینتر که در آن نراتزوری با پنالتی دقیقه 88 لوکاکو از شکست گریخت به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: یک فرصت را از دست دادیم. مسلماً این ما بودیم که در این بازی دو امتیاز از دست دادیم. این را هم بابت آن می گویم که عملکردمان در این بازی عالی بود. اینتر عملاً موقعیت های خطرناکی روی دروازه ما خلق نمی کرد و تنها از روی ضربات شروع مجدد به گل رسید و گل دیگر هم نتیجه یک بدشانسی بود. اما فوتبال همین است. در هر حال من از عملکرد تیمم راضی هستم، اما از نتیجه نه. من شاهد پیشرفت عملکرد بازیکنانم بودم. تیم ما در حال یادگیری یک سیستم جدید بازی است و با این حال دارد خوب کار می کند.

فونسکا سپس به تمجید از برخی از بازیکنان تیمش از جمله دو گلزن جالوروسی پرداخت و اضافه کرد: لئوناردو اسپیناتزولا (زننده گل اول) و برونو پرس بازیکنانی هجومی تر هستند و به مخیتاریان (زننده گل دوم) و لورنزو پلگرینی آزادی عمل بیشتری برای تأثیرگذاری بر بازی می دهند. هرچه می گذرد تعادل تیم ما بیشتر می شود و می تواند از جلوتر پرس حریف را شروع کند. این سبک بازی ما یک تیم را هجومی تر می کند.

رم با وجود توقف خانگی در رده پنجم جدول ماند تا همچنان مدعی اول کسب لیگ اروپا در سری A باشد، ضمن اینکه روی کاغذ این تیم هنوز شانس رسیدن به لاتزیوی رده چهارمی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان را هم دارد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16187

به "فونسکا: این رم بود که 2 امتیاز از دست داد، اینتر کار خاصی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فونسکا: این رم بود که 2 امتیاز از دست داد، اینتر کار خاصی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید