قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت های مردمی است

به گزارش مجله آزمون اول، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان قطع زنجیره کرونا را مستلزم مشارکت همگانی از جمله همت خیرین برشمرد.

قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت های مردمی است

به گزارش خبرنگار از ،حسین خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان صبح امروز در جلسه ای که به مناسبت هفته مشارکت ها در محل ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار گردید، ضمن قدردانی از خدمات و فعالیت های کادر بهداشت و درمان استان که در پشت جبهه مقابله با کرونا خالصانه برای نجات جان بیماران ایستادگی کردند، اظهار کرد: همچنین اقدامات خیرین سلامت در این ایام که با خرید ملزومات پزشکی و کمک های مادی و معنوی خود پشتیبان کادر پزشکی و مردم بوده اند قابل ستایش است.

او در ادامه با قدردانی از مردم استان کردستان به واسطه همکاری با ادارات و دستگاه های استان در راستای مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا، اضافه نمود: علی رغم مسائل فراوان اگر مردم همچون دیگر عرصه ها پای کار نبودند قطعا مسائل بیشتر دامنگیر همگان می شد.

خوش اقبال با اشاره به ایام سوگواری ماه محرم اضافه نمود: سال جاری مراسم عزاداری به مناسبت این ماه عزیز به واسطه بیماری کرونا متفاوت تر از سال های قبل برگزار خواهد شد لذا از شهروندان همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را خواستاریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به کمک خیرین در ایام کرونا گریزی زد و گفت: علی رغم مسائل مالی و کمبود اعتبارات اگر کمک خیرین و همه کسانی که دغدغه مند سلامت مردم هستند، وجود نداشت، دانشگاه علوم پزشکی و شهروندان در این خصوص دچار مشکل می شدند.

خوش اقبال با بیان اینکه، قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت همگانی است ادامه داد: مردم استان کردستان به واسطه فرهنگ غنی ایثار و گذشت در بحث کرونا و پیشگیری از گسترش این ویروس منحوس با کمک های مومنانه خود همچون گذشته در کشور پیشگام این عرصه بوده اند و در این ایام حماسه آفریدند.

او اضافه نمود: خیرین سلامت با اقدامات خداپسندانه خود در این ایام به کمک دانشگاه علوم پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا شتافته اند، امیدواریم در آینده شاهد استمرار اقدامات چشمگیر آنان در این حوزه باشیم.

ع

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 14981

به "قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت های مردمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع زنجیره کرونا مستلزم مشارکت های مردمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید