مری ترامپ: عمویم مسئول مرگ 210 هزار نفر است

به گزارش مجله آزمون اول، فارس نوشت: برادرزاده رئیس جمهور آمریکا گفته عموی من مسئول مرگ 210 هزار نفر است و اکنون عمداً در حال بیمار کردن عده ای دیگر است.

مری ترامپ: عمویم مسئول مرگ 210 هزار نفر است

مری ترامپ، برادر زاده دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه ای از اقدامات عموی خود بعد از ترخیص از بیمارستان انتقاد کرد.

وی در این مصاحبه گفت عموی من مسئول مرگ 210 هزار نفر است و اکنون عمداً افراد [دیگری] را بیمار می نماید.

مری ترامپ در صحبت های خود گفت : اینکه تحت درمان قرار می گیرید به این معنی است که قبول نموده اید که به آن درمان احتیاج دارید، اما من در او (ترامپ) هیچ گونه هوشیاری ندیدم.

برادرزاده ترامپ همچنین به ابتلای بعضی کارکنان کاخ سفید به کرونا اشاره نمود و گفت: واضح است که نزدیکترین افراد به او به فکر سلامتی او نیستند. اگر به فکر بودند، او هنوز در [بیمارستان] والتر رید بود.

مری ترامپ همچنین گفت بدترین اتفاقی که می تواند رخ دهد این است که ترامپ به سرعت بهبود یابد، زیرا این موضوع، او را مجاب می نماید که کرونا را نادیده بگیرد.

بعد از اینکه ترامپ با انتشار پیامی در توئیتر از مثبت شدن تست کرونای خود و همسرش اطلاع داد، تعدادی از کارکنان کاخ سفید نیز متعاقباً به کرونا مبتلا شدند.

بر اساس گزارش نیویورک تایمز تا به امروز 20 نفر از افرادی که در تماس با ترامپ بوده یا در کاخ سفید و سفرهای انتخاباتی وی حضور پیدا نموده اند تست کرونای مثبت داشته اند.

مری ترامپ یک روانشناس است که ماه گذشته کتاب جدیدی را درباره عموی خود، دونالد ترامپ منتشر کرد.

او عنوان این کتاب را بسیار زیاد و همواره ناکافی گذاشته تا انعکاس کودکی سخت دونالد ترامپ را در شخصیت فعلی او نشان دهد و اثبات کند که عمویش چگونه در لایه های زیرین شخصیتش هنوز کودکی است که دائماً و هر لحظه تأیید می خواهد و هر چه آن را دریافت می نماید آن را کافی نمی داند و به احساس بسندگی نمی رسد.

311311

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16657

به "مری ترامپ: عمویم مسئول مرگ 210 هزار نفر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مری ترامپ: عمویم مسئول مرگ 210 هزار نفر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید