مشاور بایدن: مکالمه ضبط شده ترامپ حمله به دموکراسی آمریکایی است

به گزارش مجله آزمون اول، یک مشاور ارشد جو بایدن بر این باور است که مکالمه ضبط شده ترامپ با یک مقام ارشد ایالت جورجیا برای تغییر نتایج انتخابات، داستان ننگین حمله رئیس جمهور به دموکراسی آمریکایی است.

مشاور بایدن: مکالمه ضبط شده ترامپ حمله به دموکراسی آمریکایی است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، روزنامه واشنگتن پست یک گفت وگوی تلفنی بین دونالد ترامپ با مقام های ارشد ایالت جورجیا را منتشر نموده است که نشان می دهد ترامپ مقام های این ایالت را تحت فشار قرار داده است تا آرا کافی برای تغییر نتایج در این ایالت به نفع وی را پیدا نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

گفت وگوی تلفنی روز شنبه تازه ترین اقدام ترامپ در ادامه کوشش های 2 ماه اخیر وی برای زیر سئوال بردن نتایج انتخابات جنجالی نوامبر به شمار می رود. ترامپ و متحدان سیاسی وی بارها ادعا نموده اند که در انتخابات نوامبر تقلب و کلاهبرداری گسترده ای اجرا شده ولی شکایت های متعدد ستاد انتخاباتی ترامپ تا به امروز در بیشتر دادگاه های آمریکا رد شده است.

ترامپ در این گفت وگوی تلفنی با برد رافن اسپرگر معاون فرماندار ایالت جورجیا از وی خواسته است تا آرا کافی برای پیروزی وی در این ایالت را پیدا کند.

باب بائور مشاور ارشد بایدن روز یکشنبه در این باره گفت: ما اکنون اسناد غیرقابل انکاری داریم که رئیس جمهور به یک مقام حزب خود فشار آورده و او را تهدید نموده است تا وی را وادار کند شمارش قانونی آرا یک ایالت را لغو کند و نتیجه انتخابات را به نفع خودش تغییر دهد. این کل ماجرای ننگین حمله ترامپ به دموکراسی آمریکا را نشان می دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20585

به "مشاور بایدن: مکالمه ضبط شده ترامپ حمله به دموکراسی آمریکایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور بایدن: مکالمه ضبط شده ترامپ حمله به دموکراسی آمریکایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید