مصطفی هاشمی: ملاقات برابر پتروشیمی سخت ترین آزمون برای مهرام است

به گزارش مجله آزمون اول، مصطفی هاشمی در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به ملاقات روز پنج شنبه تیم بسکتبال مهرام که در بندر امام و مقابل پتروشیمی برگزار می گردد، گفت: در هر مقطع زمانی و بر اساس سیاست گذاری که تیم ها برای خود دارند، یک بازی می تواند حکم معین کننده برای آنها داشته باشد. برای مهرام در این مقطع ملاقات با پتروشیمی سخت ترین بازی در لیگ به حساب می آید. تیمی که از هر حیث خوب است و صدر نشینی فعلی آن هم بی دلیل نیست.

مصطفی هاشمی: ملاقات برابر پتروشیمی سخت ترین آزمون برای مهرام است

وی با اشاره به ویژگی هایی که باعث شده از پتروشیمی به عنوان یک تیم تمام عیار یاد گردد، ادامه داد: پتروشیمی از باشگاهی برخوردار است که ساختار قانونی دارد. تیم بسکتبال این باشگاه، مربی و بازیکنانی خوب در اختیار دارد. نفراتی که در ترکیب این تیم قرار دارند، جزو ملی پوشان هستند. بنابراین از حیث هماهنگی شرایط خوبی دارند و خیلی زودتر از دیگر تیم ها به این فاکتور مهم و مشخص کننده (هماهنگی) دست یافتند.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام با تأکید بر اینکه همین ویژگی ها ملاقات مقابل پتروشیمی را سخت ترین رقابت برای مهرام نموده است، گفت: هر لحظه این ملاقات مشخص کننده است. هر تیمی که تمرکز لازم را نداشته باشد و برای حمله و دفاع در هر لحظه بی برنامه باشد، قطعاً با واگذاری نتیجه تنبیه خواهد شد. همانطور که من و شاگردانم به اهمیت این بازی اشراف دارم قطعاً بازیکنان و مربی حریف هم این اهمیت را می دانند.

هاشمی در عین حال توضیح داد: نتیجه ملاقات مهرام و پتروشیمی برای هر دو تیم مشخص کننده است در عین حال نباید فراموش کنیم راه باقیمانده در لیگ زیاد است و ممکن است در ادامه اتفاقات زیادی بیفتد. بازی فردا هم نه برای روز اول است و نه روز آخر؛ این بازی از هفته هشتم برگزار می گردد و بعد از آن هم ملاقاتهای زیادی دیگری در پیش داریم.

وی در واکنش به این موضوع که شما از ویژگی های خوب پتروشیمی یاد کردید در حالی که مهرام هم ویژگی های قابل توجه و مهم هم کم ندارد، گفت: شکی در این قضیه نیست اما شاید اگر من به عنوان مربی مهرام به این موضوع بپردازم به نوعی به بیراهه رفته باشم وگرنه قابل کتمان نیست که مهرام طی 15 - 10 سال حضور در بسکتبال خدمت بزرگی به این رشته داشته و به گردن بسکتبال حق دارد. بازگشت مهرام هم شادابی و پویایی محسوسی به لیگ داده است.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام گفت: من به عنوان سرمربی مهرام می گویم بهترین بازیکنان را در اختیار دارم. قطعا کادر فنی پتروشیمی هم همین تصور و احساس را نسبت به بازیکنانش دارد. اما به حال ذات ورزش برد و باخت است. گاهی نمی توان طبق انتظار پیش رفت و گاهی هم اتفاقاتی فراتر از انتظار رقم می خورد.

هاشمی با ابراز امیدواری از اینکه مهرام در رقابت با پتروشیمی که در زمین این تیم برگزار می گردد عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: حتی المقدور از اتفاقاتی که باعث اشتباه مان می گردد، دوری خواهیم کرد. شاید نتوانیم در هر میدان به تمام آنچه ایده آل مان است دست یابیم چون به هر حال حریف هم برای خود برنامه دارد اما سعی می کنیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 4128

به "مصطفی هاشمی: ملاقات برابر پتروشیمی سخت ترین آزمون برای مهرام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفی هاشمی: ملاقات برابر پتروشیمی سخت ترین آزمون برای مهرام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید