منچسترسیتی به اشتباهات خودش باخت، لیورپول اشتیاق بیشتری برای قهرمانی داشت

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم منچسترسیتی گفت: به اشتباه خودمان باختیم و به اندازه لیورپول مشتاق کسب عنوان قهرمانی نبودیم.

منچسترسیتی به اشتباهات خودش باخت، لیورپول اشتیاق بیشتری برای قهرمانی داشت

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، منچسترسیتی با قبول شکست 2 بر یک در خانه چلسی به لیورپول اجازه داد تا در فاصله 7 هفته مانده به سرانجام لیگ برتر انگلیس به عنوان قهرمانی دست یابد تا شاگردان گواردیولا برای سومین فصل متوالی قهرمان نشوند.

پپ گواردیولا در انتهای مسابقه به خبرنگاران انگلیسی اظهار کرد: پس از آنکه 8 جام قهرمانی پیاپی را به ویترین افتخارات باشگاه اضافه کردیم با جدایی ونسان کمپانی روبرو شدیم و کمتر از لیورپول برای کسب جام قهرمانی مشتاق بودیم. همانند دو فصل اخیر ثبات نداشتیم که عنوان نخست را در سرانجام فصل کسب کنیم و به لیورپول بابت فصل بسیار خوبی که سپری کرد، تبریک می گویم. آن ها در تمامی بازی ها جوری بازی کردند که انگار در آخرین مسابقه برای کسب جام قهرمانی هستند.

سرمربی تیم منچسترسیتی اعلام کرد: نباید این نکته را فراموش کنید که ما کماکان در رده دوم جدول هستیم و از 18 تیم دیگر بهتر هستیم. قصد داریم تا فاصله ای که با لیورپول داریم را کم کنیم و به فکر کسب جام های دیگر هستیم. در ملاقات با چلسی فشار زیادی روی دروازه این تیم وارد نکردیم و اگرچه بازی خوبی انجام دادیم اما به اشتباهات خودمان باختیم. می توانستم دقیق تر باشیم تا به پیروزی برسیم.

4048/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 13034

به "منچسترسیتی به اشتباهات خودش باخت، لیورپول اشتیاق بیشتری برای قهرمانی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی به اشتباهات خودش باخت، لیورپول اشتیاق بیشتری برای قهرمانی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید