وزیر خارجه اسپانیا درباره برجام و آمریکا با ظریف مصاحبه کرد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، آنتا گونزالس لایا وزیر خارجه اسپانیا بعدازظهر امروز (شنبه) در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود ملاقات کرد.

وزیر خارجه اسپانیا درباره برجام و آمریکا با ظریف مصاحبه کرد

آنالیز راه های گسترش روابط دوجانبه، زمینه های تقویت اعتماد و همکاری بین ایران و اروپا، کاهش تعهدات برجامی ایران، تعهدات برجامی اروپا، اوضاع منطقه و واقعیت های داخلی آمریکا از جمله محورهای مورد گفتگو بین دو وزیر خارجه در این ملاقات بود.

لازم به ذکر است، پیش از این ملاقات یوشیمیتسو موتگی وزیر امور خارجه ژاپن و مانفرد و بر رئیس گروه مردم در مجلس اروپایی با ظریف ملاقات و موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی موضوع گفتگوی طرفین بود.

همچنین صبح امروز اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی با ظریف ملاقات و در مورد برجام، تعهدات اروپا در این زمینه و همچنین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و گفتگو کردند.

همچنین در ملاقات وادیم پریستایکو وزیر امور خارجه اوکراین با ظریف طرفین در مورد هواپیمای اوکراینی و همچنین همکاری دو کشور در تحقیقات در این خصوص گفتگو کردند. کوشش برای التیام آلام بازماندگان این سانحه مورد تاکید طرفین نهاده شد.

صبح امروز اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی با ظریف ملاقات و در مورد برجام، تعهدات اروپا در این زمینه و همچنین مسائل منطقه ای و بین المللی گفتگو و گفتگو کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین روز گذشته نیز با وزرای خارجه عمان، کرواسی، چین، فنلاند، واتیکان، چک، نخست وزیر و وزیر خارجه کانادا و گروه ریش سپیدان(مقام های بلند پایه اسبق سازمان ملل متحد) ملاقات و گفتگو کرد.

پنجاه و ششمین کنفرانس امنیتی مونیخ از روز گذشته(آدینه) به مدت سه روز شروع به کار کرد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8841

به "وزیر خارجه اسپانیا درباره برجام و آمریکا با ظریف مصاحبه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه اسپانیا درباره برجام و آمریکا با ظریف مصاحبه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید