کرونا نفس سه نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت

به گزارش مجله آزمون اول، طی 24 ساعت گذشته 321 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند.

کرونا نفس سه نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت

به گزارش خبرنگار از ، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته 321 بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد 37 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

او اضافه نمود: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 23 مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

  • برای کنترل شیوع بیماری کرونا، زدن ماسک به تنهایی کافی نیست

شیرانی اضافه نمود: هم اکنون 222 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 181 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او ادامه داد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش شده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری 320 نفر است.

شیرانی گفت: هم اکنون 42 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

او اضافه نمود: نکته حائز اهمیت در استفاده از ماسک، استفاده صحیح و رعایت اصول استفاده از آن می باشد که بار ها در کلیپ های آموزشی به آن اشاره شده است.

ف

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 16973

به "کرونا نفس سه نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا نفس سه نفر دیگر را در چهارمحال و بختیاری گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید