کمالوند: نتیجه با نوع فوتبالی که بازی کردیم همخوانی نداشت

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت که نتیجه دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان با نوع فوتبالی که تیمش ارائه کرده همخوانی نداشته است.

کمالوند: نتیجه با نوع فوتبالی که بازی کردیم همخوانی نداشت

به گزارش خبرنگاران، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت که با شکست 2 بر صفر تیمش همراه بود، گفت: نوع فوتبالی که ما ارائه کردیم با نتیجه بازی همخوانی نداشت. بیش از 2 برابر صنعت نفت پاس دادیم در هر دو نیمه مالک بازی بودیم ولی نتیجه بازی را توپی که وارد دروازه می شود معین می کند. صنعت نفت از موقعیت هایش خوب استفاده کرد و ما هم 2 بار توپ مان به تیر دروازه خورد و شاید این توپ ها می توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: امروز مثل هفته های گذشته هم 4،5 بازیکن را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم یکسری تغییرات اجباری داشته باشیم ولی باید تلاش کنیم تا از این شرایط خارج شویم. در نیم فصل باید تیم را تقویت و اشکالات اول فصل را برطرف کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص داوری بازی گفت: وقتی مسابقات نزدیک نیم فصل می شود و تعداد بازی ها زیاد است نباید این میزان کارت داده شود. وقتی کارت ها زیاد و بازیکن محروم می شود به تیم ها فشار می آید. اگر در تیم ما یک بازیکن محروم شود برای جایگزینی آن خیلی سختی می کشیم. مهدوی خوب سوت زد و می توانست بهتر مدیریت کند که این همه کارت زرد ندهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 32821

به "کمالوند: نتیجه با نوع فوتبالی که بازی کردیم همخوانی نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالوند: نتیجه با نوع فوتبالی که بازی کردیم همخوانی نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید