گاف آماری جالب مورینیو در نشست خبری؛ دروگبا هر فصل برای من 46 گل زد!

به گزارش مجله آزمون اول، ژوزه مورینیو تمام کنفرانس خبری پیش از بازی با وستهام را به جواب دادن به اتهامات بازیکن سابق تیم ملی انگلیس به هری کین اختصاص داد.

گاف آماری جالب مورینیو در نشست خبری؛ دروگبا هر فصل برای من 46 گل زد!

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل وستهام در هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر انگلیس به اظهارات اخیر پل مرسون، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس واکنش نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره گفت: واقعا از برخی بررسی و نظرات تعجب می کنم. به عنوان مثال با پل مرسون آغاز می کنم. باید بگویم به آدم هایی مانند او احترام زیادی می گذارم و به خاطر اینکه احترام زیادی برای مرسون قائلم، می خواهم به او پاسخ بدهم. فکر نمی کنم برای یک پاسخ بد آماده باشد. بنابراین سعی می کنم خوب باشم و چیزی بگویم که مردم کمی در خصوص آن فکر نمایند. هری کین بعد از 6 ماه بازی کرد و اگر بازی ما با منچستریونایتد را نگاه و بررسی کنید، می توانید هری کین را با مارسیال مقایسه کنید.

او در ادامه اضافه کرد: در این بازی شانس های زیادی وجود داشت.2 مهاجم شانس های زیادی داشتند. آیا فقط باید از خط دفاع 2 تیم تمجید کرد؟ شما باید با نگاهی متعادل به قضیه نگاه کنید. هری 6 ماه بازی ننموده است. رکورد گلزنی هری در دوران من خوب بوده است. سراغ آمار بروید و آسان است بفهمید او چه تعداد بازی انجام داده و قبل از مصدومیت چه تعداد گل زده است.

او سپس در خصوص دروگبا یک آمار غیرواقعی داد: مهاجمانی زیر نظر من کار نموده اند و بد نبوده اند! پسری به نام دیدیه دروگبا را داشتم که 4 فصل برایم بازی کرد و 186 گل به ثمر رساند. یعنی 46 گل در هر فصل زد.

البته مورینیو در این مورد اشتباه می نماید. دروگبا در واقع 186 بازی با مورینیو انجام داد و 73 گل به ثمر رساند.

مورینیو ادامه داد: یک پسر دیگر داشتم که او هم بد نبود و حالا هم برای یوونتوس بازی می نماید. اسمش کریس رونالدوست.او 3 فصل برای من بازی کرد و 186 گل زد؛ یعنی در هر فصل 58 گل به ثمر رساند. یک مهاجم دیگر هم داشتم و نامش کریم بنزما بود. او 3 فصل برایم بازی کرد. همواره از ابتدا به میدان نمی رفت زیرا در آن موقع تقریبا جوان بود. او در 3 فصل، 78 گل زد. این یعنی 26 گل در هر فصل! یک مهاجم دیگر هم داشتم به نام دیگو میلیتو. او یک فصل برایم بازی کرد و 30 گل زد و 3 جام کسب کرد. یک مهاجم دیگر داشتم که یک فصل و نیم برایم بازی کرد و در یک نیم فصل مصدومیت شدیدی داشت؛ یک پسر قد بلند به نام زلاتان. او 58 گل به ثمر رساند و 29 گل در هر فصل به ثمر رساند.

او در نهایت اضافه کرد: برای مرسون احترام زیادی قائل هستم. فکر می کنم هری کین هیچ مسئله ای برای گلزنی در تیم من نخواهد داشت؛ مخصوصا وقتی از نظر بدنی آماده و سرحال باشد و به طور مرتب بازی کند. این پیغام من برای کسی است که احترام زیادی برایش قائلم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12816

به "گاف آماری جالب مورینیو در نشست خبری؛ دروگبا هر فصل برای من 46 گل زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاف آماری جالب مورینیو در نشست خبری؛ دروگبا هر فصل برای من 46 گل زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید