گنج زاده: استفاده از زمان برای موفقیت در المپیک بسیار مهم است، برای خدمت رسانی به زابل سفر خواهم کرد

به گزارش مجله آزمون اول، بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان گفت: استفاده از این وقفه یک ساله در برگزاری المپیک 2020 بسیار در موفقیت ما موثر خواهد بود.

گنج زاده: استفاده از زمان برای موفقیت در المپیک بسیار مهم است، برای خدمت رسانی به زابل سفر خواهم کرد

به گزارش، سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در خصوص نحوه کسب سهمیه المپیک توسط تیم ملی اعلام کرد: از قبل بازی های آسیایی مسابقات کسب سهمیه المپیک آغاز شده بود و تقریبا بیست و یک مسابقه را شرکت کردیم تا سهمیه المپیک را کسب کنیم. خدا را شکر در مجموع آقایان و بانوان 4 سهمیه توکیو را کسب کردیم. امیدوارم در فرصت باقی مانده سهمیه های بیشتری کسب کنیم.

او ادامه داد: رقابت های ما بسیار فشرده و پشت سر هم بود. قطعا کسی که آمادگی ذهنی و بدنی اش را حفظ می کرد پیروز تر بود. پیروزیت ها باید پشت سر هم باشد و در مسابقات به طور پیوسته باید مدال آوری انجام می شد. اگر مدالی دشت نمی کردیم شرایط سخت دنبال می شد. کسانی که توسط مسابقات کاراته وان سهمیه المپیک را به دست آوردند در بیشتر رقابت ها عنوان دار بودند و مدال آوری آن ها به سهمیه المپیک منجر شد.

گنج زاده در خصوص به تعویق افتادن المپیک اظهار کرد: قطعا به تعویق افتادن المپیک به نفع حمیده عباسعلی شد، چون در آخرین مسابقه دچار مصدومیت شدیدی شد. بازیکنان دیگر با استفاده از این زمانی که حالا دارند می تواند در این جهت به پیروزیتی که مدنظرشان هست برسند. باید دید فدراسیون کاراته چه برنامه ریزی هایی برای آمادگی بچه ها خواهد داشت. به هر حال یک سال المپیک به تعویق افتاد که می تواند در جهت مثبت از آن استفاده کرد یا برعکس بد پیش برود. صد درصد باید بهترین استفاده را از این اتفاق بکنیم.

بازیکن تیم ملی کاراته در خصوص فعالیت این روزهایش در قرنطینه اعلام کرد: من تا چند روز پیش در خانه تمریناتی را نجام می دادم تا اینکه حضورم در موسسه خیریه علی بن ابی طالب بیشتر شد تا به مردم کم بضاعت در این روز های کرونایی یاری کنم. تیممان در قزوین مشغول خدمت رسانی هستند و من امروز استراحت کردم، اما شنبه قرار است به همراه گروهمان به زابل سفر کنیم تا به مردم نیازمند اقلام غذایی و مواد ضدعفونی کننده را برسانیم.

ادامه فعالیت های خیرخواهانه گنج زاده به نفع مردم کم بضاعت بعد از تست کرونا + فیلم

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 10010

به "گنج زاده: استفاده از زمان برای موفقیت در المپیک بسیار مهم است، برای خدمت رسانی به زابل سفر خواهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنج زاده: استفاده از زمان برای موفقیت در المپیک بسیار مهم است، برای خدمت رسانی به زابل سفر خواهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید