40 میلیارد تومان یارانه برای توسعه خدمات آزمایشگاهی اختصاص یافت

به گزارش مجله آزمون اول، ارائه 40 میلیارد تومان یارانه تلاشی است برای ارتقای خدمات آزمایشگاهی در کشور. خدماتی که نقش کلیدی در ارتقای نظام سلامت کشور دارد.

40 میلیارد تومان یارانه برای توسعه خدمات آزمایشگاهی اختصاص یافت

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی از جمله مجموعه هایی است که در مرز دانش و برای توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری فعالیت می کند. این مجموعه فناور در تلاش است تا نقشی اثرگذار در اشتراک گذاری و شبکه سازی خدمات و تجهیزات آزمایشگاهی داشته باشد.

به همین دلیل هم تا به امروز توانسته 808 مجموعه آزمایشگاهی را برای عضویت در این شبکه ترغیب کند و تجهیزات، توانمندی ها و نیروی دانشی آن ها را به میدان بیاورد و فضایی برای به اشتراک گذاری بیش از 17 هزار دستگاه فراهم کند.

این شبکه، حدود 40 میلیارد تومان یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به اعضای باشگاه مشتریان خود ارائه کرده است. خدماتی در حوزه های مختلفی مانند فنی و مهندسی، مکانیک، مواد و متالورژی، برق و الکترونیک، شیمی، هوا فضا، معدن، محیط زیست، کشاورزی و گیاهان دارویی، زیست فناوری و پزشکی، داروسازی، سلول های بنیادی، مهندسی بافت، علوم شناختی و مغز، صنایع دستی، مواد غذایی و غیره.

شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پلتفرم به اشتراک گذاری دستگاه ها، ارائه خدمات آزمایشگاهی، حمایت از توسعه کمی و بهبود کیفی خدمات آزمایشگاهی در کشور است. باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی نیز برای تسهیل در دریافت خدمات ایجاد شده است و تخفیف های متنوعی را به اعضای هیات علمی، دانشجویان، شرکت های دانش بنیان و صنایع کشور ارائه می دهد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 20912

به "40 میلیارد تومان یارانه برای توسعه خدمات آزمایشگاهی اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 میلیارد تومان یارانه برای توسعه خدمات آزمایشگاهی اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید