عباسی: همانطور که پیش بینی می شد بازی یکطرفه بود، امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش مجله آزمون اول، سرمربی تیم هندبال ستارگان دشتستان گفت: تیم ما از لحاظ مهره و آمادگی با تیم شهید شاملی قابل مقایسه نیست.

عباسی: همانطور که پیش بینی می شد بازی یکطرفه بود، امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در سومین روز از دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان تیم شهید شاملی کازرون مقابل ستارگان دشتستان با نتیجه 42 بر 26 به فزونی رسید.

رضا عباسی، سرمربی تیم ستارگان دشتستان پس از شکست تیمش در این ملاقات گفت: بازی همانطور که دیدید و پیش بینی هم می شد، یک طرفه بود. تیم شاملی بازیکنان خوبی در اختیار دارد و برای قهرمانی در لیگ برتر بسته شده و آماده سازی خوبی داشته است.

وی در ادامه اضافه نمود: تیم ما از لحاظ مهره و آمادگی با تیم شهید شاملی قابل مقایسه نیست. ما کوشش کردیم در این بازی تیم مان به شرایط بهتر و آمادگی بیشتری برای مسابقات آینده دست پیدا کند.

سرمربی ستارگان دشتستان تاکید نمود: امیدوارم در بازی آینده بازی خوبی مقابل پرسپولیس بهبهان داشته باشیم. در این ملاقات قضاوت و داوری بسیار خوب بود و از میزبان مسابقات نیز تشکر می کنم.

bestcanadatours.com: سفر کانادا، تور ارزان کانادا، ویزای تضمینی مولتی کانادا، ویزای مولتی 5 ساله کانادا را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 19767

به "عباسی: همانطور که پیش بینی می شد بازی یکطرفه بود، امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: همانطور که پیش بینی می شد بازی یکطرفه بود، امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید