هفته سبزپوش بورس به انتها رسید ، ورود قدرتمند شاخص کل به کانال 1.3 میلیونی

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، ذر خاتمه معاملات امروز بورس، شاخص کل با رشدی 3.7 درصدی با قدرت وارد کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی شد. شاخص کل هم وزن نیز امروز 1.8 درصد رشد کرد. رشد امروز بورس باعث شد تا پس از مدتها شاخص کل در تمامی روزهای یک هفته فرایند صعودی داشته باشد.

هفته سبزپوش بورس به انتها رسید ، ورود قدرتمند شاخص کل به کانال 1.3 میلیونی

در معاملات امروز ارزش کل معاملات بورس بیش از 9 هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته 21 درصد کاهش داشت. همچنین سه نماد فارس، فولاد و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. در معاملات فرابورس نیز که سه نماد ذوب، صبا و هرمز تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص کل بودند، ارزش معاملات با بیش از 100 درصد نسبت به روز گذشته به 16 هزار میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز بورس گروه خودرویی باز هم بیشترین ارزش معاملات را به نام خود اختصاص داد و گروه کانه های فلزی نیز با یاری معاملات سنگین کاما یکی از برترین گروه های صنعت بود.

بازار سهم در حالی امروز را به سرانجام رساند که پس از مدت ها هفته ای سراسر صعود را پشت سر گذاشت. فعالان بازار امیدوارند با تداوم فرایند این هفته، در هفته آینده نیز شاخص کل کانال یک میلیون و 400 هزار واحدی را نیز پشت سر بگذارد.

مهمترین اتقاقات امروز بورس را در این ویدئو ببینید.

https://tejaratnews.com/wp-content/uploads/2020/11/28-آبان-بورس.mp4

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 18653

به "هفته سبزپوش بورس به انتها رسید ، ورود قدرتمند شاخص کل به کانال 1.3 میلیونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته سبزپوش بورس به انتها رسید ، ورود قدرتمند شاخص کل به کانال 1.3 میلیونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید